Praktyk Budowy Listy 2.0

Sprawdzony System KROK PO KROKU, Który Pozwoli Ci Zbudować Listę Mailingową Od 0 Do Pierwszych 10 000 Potencjalnych Klientów (Nawet) W 6 Tygodni, Albo Krócej...

Autor: Mirosław Skwarek | Kategoria: E-marketing | Aktualizacja: 2018-08-27 | Liczba uczestników: 748 osób

797 zł z VAT

797 zł z VAT



Kurs zawiera

8 modułów
83 lekcji

Dostęp online na platformie vod.getall.pl
Nielimitowany dostęp
Certyfikat ukończenia
Dostęp mobilny

Dodatkowo otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku.


Mirosław Skwarek
Nazywam się Mirosław Skwarek i jestem ekspertem perswazji i marketingu internetowego. Mam na swoim koncie 2 książki m.in. "Perswazja w sprzedaży aukcyjnej" oraz ponad 40 kursów internetowych. Z płatnych kursów skorzystało ponad 8 tysięcy klientów.


Mam świadomość, że zostało mi kilka sekund, żeby utrzymać Twoją uwagę, dlatego zobacz to:

Screen 1. Zrzut z mojego konta reklamowego pokazujący jak pozyskuję adresy email za 54 grosze




Screen 2. Zrzut konta reklamowego jednego z moich klientów, który poprosił mnie o pomoc. Jak widzisz bez znajomości pewnych metod płacił za email 7 zł 55 groszy. Po zastosowaniu moich metod koszty pozyskania emaila spadły u niego 15 razy. Metodę tę omawiam w kursie Praktyk Budowy Listy w 4 tygodniu.



Jak widzisz jest to dowód na to, że po setkach testów na które wydałem wraz z moimi klientami ponad 30 tysięcy
złotych
udało mi się uzyskać emaile w niszy biznesowej za 54 grosze.



W kursie pokazuję krok po kroku jak ustawić taką reklamę oraz jakie tricki powodują, że mogę mieć potencjalnego klienta w okolicy 50 groszy, gdy inni płacą od 7 do 14 złotych.

Pomyśl jak zmieni się Twoja sprzedaż gdy za 10 złotych pozyskasz prawie 20 emaili. Przy inwestycji w reklamę 1000 złotych możesz mieć listę na około 2000 emaili w tydzień, gdy inni potrzebowaliby na to 14 000 złotych lub nawet 2 lat budowania listy darmowymi metodami.

W 5 i 6 module nauczę Cię jak szybko zmonetyzować taką listę.

WAŻNE! Musisz mieć świadomość, że nie zawsze uzyskasz identyczne wyniki, mam jednak pewność, że stosując metody z kursu znacznie obniżysz koszty pozyskania emaila.

Zobacz wideo, w którym pokazuję moje konto reklamowe




Witaj, z tej strony Mirek Skwarek.

Od ponad 10 lat zajmuję się pomaganiem przedsiębiorcom w zwiększaniu ich zysków. Od 7 lat uczę sprzedaży internetowej. Moje kampanie w przeciągu tylko ostatnich 2 lat wygenerowały ponad 200 000 obrotu jedynie z działalności opartej na mnie i laptopie podpiętym do Internetu.

Nie jest to jednak najważniejsze. Klienci, którym pomogłem przygotować kampanię i przekonałem ich do budowy listy z roku na rok podwajają swoje zyski.

Nie piszę Ci tego żeby się chwalić. Mam świadomość, że mówienie o wynikach wywołuje u Ciebie większe lub mniejsze obiekcje. Dlatego tekst ten kieruję do:

  • osób, które chcą podwoić obroty w swojej firmie bez zwiększania nakładów pracy

  • przedsiębiorców, którzy mają dosyć wegetacji i życia w świadomości, że wszystko co zarobią muszą oddać państwu, urzędom i pracownikom

  • osób uprawiających wolne zawody, które pracują w domu i nie wiedzą jak zapewnić sobie stabilny napływ klientów

  • pracowników korporacji, którzy mają świetny pomysł biznesowy, ale boją się zaryzykować. Paraliżuje ich STRACH i pytanie jak zdobywać klientów, gdy założą własną firmę

  • osób, które pracują w dziale marketingu i chcą zmienić się w prawdziwych Hackerów Rozwoju firmy



Jeden z największych specjalistów od marketingu Jay Abraham powiedział kiedyś:

„Jeżeli zbudujesz listę mailingową na 10 000 subskrybentów nigdy już nie będziesz musiał pracować”




W 2009 zafascynowały mnie te słowa, ale niestety nie wierzyłem, że to może być prawdą.
Postanowiłem jednak zaryzykować. Zacząłem budować listę mailingową małymi krokami. Popełniłem praktycznie wszystkie błędy, które może popełnić osoba początkująca.

Nie będę opowiadał szczegółowo o swoich porażkach. Powiem Ci tylko, że pierwszy dowód działania listy odczułem… bawiąc się na grillu.

Wyrwałem się z rodzinnego spotkania i śmierdząc dymem postanowiłem, napisać szybki email do mojej listy, która liczyła wtedy chyba z 500 osób. Nie miałem nawet swojego produktu. Wysłałem mailing promujący kurs jednego z moich mentorów.

Kurs był podpięty pod program partnerski. Wcisnąłem wyślij i wróciłem na grilla. Cały czas biłem się z myślami. Czy to zadziała? Czy moja praca ma sens? Gdy wróciłem wieczorem (po 3 godzinach od wysłania e-maila) na koncie partnerskim było 300 złotych. Oszalałem. Nie chodziło o kwotę, ale fakt, że możesz zautomatyzować sprzedaż.

Zrozumiałem, że to o czym czytałem latami działa również w Polsce.


Jak Działa Potęga Listy Mailingowej?



To był pierwszy raz, kiedy zrozumiałem POTĘGĘ listy mailingowej.

Jak widzisz, tak jak Ty byłem sceptyczny. Przekonały mnie fakty. Od tamtego momentu minęło 7 lat. Przez ten czas codziennie udoskonalałem metody i techniki budowania listy.

Testowałem setki technik sprzedaży osobom na moich listach. Obecnie moje kampanie generują od 10 do 24 000 tysięcy złotych.

Jak widzisz przeszedłem drogę od 300 do 24 000 złotych z jednej kampanii, które średnio trwają ( z przygotowaniem) około 2 tygodni. Wyobraź sobie teraz co zmieni się w Twoim życiu, gdy nauczysz się generować roczny dochód części społeczeństwa w 2 tygodnie? Co ciekawsze jeżeli połączysz siłę listy mailingowej i webinarów możesz w 2 godziny wygenerować miesięczne zarobki 80% społeczeństwa.

Oczywiście raczej nie da się zrobić tego od ZERA w tydzień, ale 6 tygodni jest już realnym okresem.

Podsumowując przygotowałem dla Ciebie całą wiedzę, którą zdobyłem nt. budowania listy mailingowej przez te 7 lat. Opakowałem ją w formę kursu wideo. Wszystko czego nauczyłem się przez te lata. Wszystkie błędy które popełniłem. Wszystkie drogi na skróty, które pozwolą Ci przyspieszyć zamieściłem w tym kursie.

Oto moje efekty:






Co ważniejsze moja 7 letnia praktyka budowania list pozwoliła mi zrozumieć jakie techniki i strategie dają REALNĄ drogę na skróty.

Prawdopodobnie znasz zasadę 20/80 która mówi o tym, że 20% naszych działań daje 80% efektów.
W kursie zdradzam moje 20%.

Wiem co działa, a co jest amatorszczyzną i stratą czasu. Może popełniać samodzielnie swoje błędy, albo skorzystać z mojego wieloletniego doświadczenia.

Oto co konkretnie zawiera
Praktyk Budowy Listy 2.0



Tydzień 1: Jak wybrać DOCHODOWĄ niszę i gdzie szukać najbardziej ZAMOŻNYCH klientów?

Tylko właściwa i dająca stały zysk nisza pozwoli Ci sprzedawać stale i za duże pieniądze. Możesz handlować długopisami i mieć 3 grosze marży, albo sprzedawać szkolenia za 12 tysięcy gdzie marża wynosi 90%.
Wszystko zależy od mądrych i logicznych decyzji, które pomogę Ci podjąć.

Oczywiście będziemy mówili również o sprzedaży usług i drogich produktów fizycznych, pamiętaj jednak, że każdy przedsiębiorca działa w jednym biznesie – niszy rozwiązywania problemów.

Im więcej klienci są w stanie zapłacić za rozwiązanie, tym szybciej Ty spełnisz swoje cele i osiągniesz stabilność finansową.

W tym module pokażę Ci narzędzia, strategie i techniki określenia najlepiej płacących grup klientów. Dowiesz się gdzie ich szukać i w jaki sposób prezentować im produkty, żeby już nigdy nie narzekać na brak transakcji.

  • poznasz 9 sposobów znalezienia dochodowej i dającej stały zysk niszy

  • otrzymasz raport 101 najbardziej dochodowych nisz w marketingu internetowym

  • zdradzę Ci w jaki sposób znaleźć bogatych klientów i zacząć wyświetlać im swoją ofertę

  • za pomocą techniki PPWOC wspólnie przygotujemy perfekcyjny awatar klienta

  • dowiesz się jak stworzyć produkt na punkcie którego oszaleją klienci

  • dowiesz się jakie kolory najlepiej sprzedają Twojej grupie docelowej

  • zrozumiesz jaki błąd popełniasz, jeżeli masz dużą listę mailingową, która … nie chce kupować twoich produktów

  • wiele innych rozwiązań, strategii i technik krok po kroku




Tydzień 2: Idealny magnes na klientów

Lista mailingowa nazywana jest złotem Internetu. Jeżeli zbudujesz listę na 10 tysięcy osób wystarczy, że wyślesz 3 emaile, a wygenerujesz zyski na które inne firmy potrzebują sztabu przedstawicieli handlowych i kilka ton ulotek.

Wyobraź sobie że miałbyś obdzwonić 10 tysięcy klientów i przedstawić im ofertę. Potrzebowałbyś na to kilku lat. Posiadając dużą i wartościową listę mailingową możesz wygenerować masową sprzedaż w 30 do 60 minut.

Żeby jednak potencjalni klienci zapisywali się na Twoją listę potrzebujesz czegoś co przekona ich do pozostawienia swojego emaila.

W tygodniu drugim:

  • poznasz 7 najciekawszych i najbardziej skutecznych magnesów na klientów

  • poznasz technikę multiedukacji szczególnie przydatna w branżach związanych ze zdrowiem i suplementami diety

  • dowiesz się jak przygotować okładkę gratisu, która zwiększy zapisywalność na listę nawet o 40%

  • zdradzę Ci 3 sprawdzone techniki, które pozwolą Ci stworzyć ebooka w 48 godzin nawet jeżeli nie potrafisz pisać

  • opowiem Ci o 5 metodach na generowanie pomysłów na treść, która przyciągnie adresy email

  • i wiele, wiele innych instrukcji krok po kroku




Tydzień 3: Tworzymy wysoko konwertujące strony przechwytujące

Od tego jak konwertuje Twoja strona przechwytująca tak naprawdę zależy wszystko. Jeżeli masz stronę, która ma konwersję na poziomie 15 % a Twoja konkurencja uzyskuje 50% będziesz zawsze w tyle.

Dlatego w tygodniu zdradzę Ci wyniki moich 7 letnich testów. Co działa, a co powoduje, że ludzie uciekają z Twojej strony?

Zobaczysz na żywo moje tajne wyniki, które pokazuje tylko na płatnych szkoleniach. Dzięki nim zrozumiesz, że jedna zmiana na stronie pozwoli Ci zaoszczędzić pokaźnie środki, które wydajesz na reklamę.

W tygodniu trzecim:

  • Informacje o tym jak stworzyć stronę przechwytującą, którą możesz reklamować w Google Adwords

  • Poznasz wyniki moich osobistych split testów

  • Omówimy 5 KRYTYCZNYCH elementów strony przechwytującej

  • Dowiesz się jak podejrzeć zachowanie potencjalnych klientów na Twojej stronie przechwytującej

  • razem napiszemy pierwsze e-maile. Zdradzę Ci mało znane, sztuczki, które pozwolą Ci zwiększyć nawet o 60% otwieralność Twoich e-maili

  • Weźmiesz udział w warsztatach nt. copywritingu strony przechwytującej

  • Poznasz 3 największe błędy, które obniżają skuteczność strony przechwytującej

  • Wspólnie ustawimy split testy strony przechwytującej

  • Wiele innych rozwiązań, strategii i technik krok po kroku




Tydzień 4: Generowanie ruchu i budowanie listy

W tygodniu czwartym odkręcisz kurek z potencjalnymi klientami.

Przygotowałem dla Ciebie aż 33 sprawdzone metody generowania ruchu. Jeżeli do tej pory na Twoją listę zapisywało się kilka osób dziennie te metody pozwolą Ci budować listy na kilka tysięcy osób miesięcznie.

Wszystko zależy oczywiście od Twojego budżetu reklamowego, czasu którym dysponujesz czy ilości pracowników.




  • 33 gwarantowane źródła ruchu (darmowe i płatne) – zdjęcie powyżej

  • Obszerny warsztat budowania listy mailingowej za pomocą reklamy Facebook Ads

  • Jak uzyskać reklamę za grosze w systemie reklamowym Facebooka?

  • Jak przeprowadzić kampanię z JV i generować zyski, jeżeli nie posiadasz jeszcze własnej listy

  • i wiele innych, praktycznych sposobów generowania masywnego ruchu

  • Metoda krok po kroku w której pokazuję jak pozyskiwać e-maile w okolicy 50 groszy, gdy inni płacą do 7 do 14 złotych



"Świetnie Mirku, ale co z osobami, które nie mają środków na reklamę lub nie chcą na początku inwestować?"

Biznes zaczyna się tak naprawdę, kiedy inwestujesz w ruch. Błędem wielu osób jest myślenie o inwestycji w reklamę w kategorii wydatków. Żadna firma nie poradzi sobie bez ruchu. Dlatego w kursie nauczę Cię jak inwestować w ruch i w jaki sposób szybko odzyskiwać zainwestowane kwoty.


Tydzień 5: Zamieniamy listę w pieniądze

Znam wielu właścicieli firm, którzy posiadają olbrzymie listy mailingowe. Niestety, nie potrafią ich spieniężyć. Nawet jeżeli próbują wysyłać mailingi popełniają dziesiątki kardynalnych błędów.

W tych nagraniach opowiem Ci o Tym w jaki sposób sprzedawać liście i jak reaktywować stare listy kontaktów.

Poznasz schematy kampanii krok po kroku, które generowały moim klientom od 3 do 24 tysięcy złotych z jednej akcji promocyjnej.

W tygodniu tym m.in.

  • Dowiesz się jak pisać sprzedające e-maile?

  • Poznasz 29 psychologicznych wyzwalaczy sprzedaży w email marketingu?

  • Otrzymasz gotowe e-maile i instrukcje do tzw. 4 dniowej, szybkiej promocji. Wystarczy, że skopiujesz je do swojej działalności i w kilka dni zamienisz listę w pieniądze

  • Pomogę Ci zaplanować niezwykle skuteczną kampanię email marketingową na cały rok. Wyobraź sobie, że nie musisz już zastanawiać się co wymyślić na ten tydzień?

  • Poznasz 7 krytycznych błędów w email marketingu, które każdego miesiąca pozbawiają Cię pokaźnego zysku

  • wiele innych rozwiązań, strategii i technik krok po kroku




Tydzień 6: Masywna sprzedaż na webinarach

Webinary nadal są jednym z najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży w Internecie. Mój osobisty rekord to sprzedaż na poziomie 54 %.

Oznacza to, że poznasz technikę, która pozwoli Ci sprzedać co drugiej osobie na webinarze.

Osobiście byłem jedną z pierwszych osób w Polsce, które sprzedawały za pomocą webinarów. Przez ponad 7 lat zebrałem kilka zeszytów notatek o tym:

W tygodniu tym m.in.

  • co działa na webinarach a co MIAŻDŻĄCO zmniejsza sprzedaż?

  • ile powinien trwać idealnie sprzedający webinar?

  • sekret sprzedaży na webinarach o którym nie wie 80% osób, które je stosują. Brak tej wiedzy zmniejszał 2 krotnie moje zyski przez kilka lat

  • zdradzę Ci 29 psychologicznych wyzwalaczy sprzedaży na webinarach. Sama ta lista warta jest kilkaset złotych.

  • dostaniesz kompletny schemat PERSWAZYJNEGO webinaru krok po kroku. Co, kiedy i w jaki sposób powiedzieć, żeby zarabiać pensje urzędnika w 2 godziny. Wieczorem ze świadomością, że zaraz wracasz do swojej rodziny. Robiąc to, co kochasz 2 metry od swojej sypialni.





Podsumowując:

otrzymujesz kompletny plan budowania DUŻEJ i WARTOŚCIOWEJ listy mailingowej
na wyjątkowych warunkach.



Żelazna Gwarancja Satysfakcji


Teraz najlepsza część.

Jeżeli poczujesz, że to szkolenie nie ułatwia Ci budowania listy, lub w jakiś sposób nie dajesz sobie rady napisz do nas w przeciągu 30 dni od zakupu, a zwrócimy Ci 100% zainwestowanej kwoty.

Dlaczego podejmujemy tak odważną decyzję odnośnie gwarancji?

To proste.

Nasze metody są tak skuteczne, że mamy poniżej 2% zwrotów. Możemy więc sobie pozwolić na pełną gwarancję satysfakcji. Dołącz do nas i zwiększ konwersję już teraz


Czym Twój kurs różni się od innych kursów budowania listy?



Po pierwsze w Polsce kompleksowe kursy budowania listy możesz policzyć na ... palcach jednej ręki. Prawdopodobnie jest to najbardziej obszerny kurs dotyczący tej tematyki. Oto przykład, nie znam polskiego szkolenia z którego poznałbyś 31 sprawdzonych źródeł ruchu. To tylko jeden przykład.

Po drugie korzystasz z mojego 7 letniego doświadczenia w budowaniu i sprzedawaniu liście.
Nie twierdzę, że wiem wszystko. Sam cały czas się uczę. Jednak moim największym atutem jest ponad 7 letnie doświadczenie, którym podzielę się z Tobą w tym kursie.

Po trzecie kurs stworzony jest przy współpracy z firmą GetAll.pl Oznacza to, że każda lekcja oparta jest na narzędziach do których możesz uzyskać dostęp. Wszystko w jednym miejscu.

Jeżeli rozumiesz potęgę listy mailingowej dołącz TERAZ do Praktyk Budowy Listy 2.0




Dołaczając do klasy Praktyk Budowy Listy teraz,
otrzymasz 3 BONUSY o wartości 1293 zł:



# BONUS 1


# BONUS 2


# BONUS 3


Te 3 Bonusy o wartości 1293 zł, Perswazyjny Copywriting, Generator Ofert Sprzedażowych oraz Przewodnik targetowania reklam na Facebooku


Zamów Teraz, a dodatkowo
otrzymasz 4 BONUSY o Wartości 1293 zł


499 zł z VAT



(opłata jednorazowa, płacisz raz i korzystasz z kursu dożywotnio, bez abonamentu, bez umowy)

(opłata zawiera 23% VAT, wystawiamy pełną FV)




Jeżeli masz pytanie dotyczące kursu - napisz na ten email: miroslawskwarek@gmail.com

PS. Zobacz, ponad 6 900 osób widziało moje ostatnie nagrania.



Z komentarzy wynika, że większość ma świadomość jaka siła tkwi w liście mailingowej. Tutaj możesz dołączyć do klasy Praktyk Budowy Listy 2.0 i samodzielnie zacząć budować dochodową listę mailingową.



Dołącz teraz do klasy Praktyk Budowy Listy 2.0 i samodzielnie zacznij budować dochodową listę e-mailową ->


FAQ - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi



1. Czy dla osób które wykupią szkolenie będą dostępne nagrania webinarów?

Tak, naturalnie, nagranie będą dostępne w panelu kursanta.

Dołącz teraz do klasy Praktyk Budowy Listy 2.0 i samodzielnie zacznij budować dochodową listę e-mailową ->


Spis treści


Wstęp
Wprowadzenie do kursu

Ważne

Od tego zacznij

  • Wideo

Tydzień 1
Jak wybrać DOCHODOWĄ niszę i gdzie szukać najbardziej ZAMOŻNYCH klientów?

Dlaczego musisz mieć listę - 7 powodów

  • Wideo

Jak znaleźć idealny pomysł na biznes?

  • Wideo

Ankietowanie

  • Wideo

Zaawansowana analiza konkurencji

  • Wideo

Excel analiza oparta na logice

  • Wideo

TradeWatch

  • Wideo

G K P

  • Wideo

Google Trends

  • Wideo

Empik i Amazon

  • Wideo

Dlaczego warto być w swojej grupie docelowej?

  • Wideo

Dlaczego musisz wiedzieć kim jest Twój idealny klient?

  • Wideo

Facebook Audience Insight Część 1

  • Wideo

Facebook Audience Insight Część 2: Case study - prasowanie koszul

  • Wideo

Problemy i potrzeby Twojego idealnego klienta

  • Wideo

Jak neutralizować obiekcje klienta? Wersja 2

  • Wideo

Ta jedna rzecz

  • Wideo

Tworzenie Awataru klienta

  • Wideo

Jak pozyskiwać bogatych klientów

  • Wideo

Zdjęcia z eventów

  • Wideo

Ekstrakcja awataru z oferty

  • Wideo

Jakich kolorów użyć żeby sprzedawać bogatym klientom?

  • Wideo

Podsumowanie Modułu 1 - Strategia WZM

  • Wideo

Tydzień 2
Idealny magnes na klientów

Wstęp, Dlaczego Magnes na klientów jest tak ważny?

  • Wideo

5 Krytycznych Rzeczy Które Musisz Wiedzieć Zanim Stworzysz Magnes Na Klientów

  • Wideo

14 przykładowych magnesów na klientów - Część 1

  • Wideo

14 przykładowych magnesów na klientów - Część 2

  • Wideo

Jak napisać raport krok po kroku? Mindset - krytyczne elementy

  • Wideo

Piszemy raport SCHEMAT 1 - 21 sposobów

  • Wideo

Piszemy raport SCHEMAT 2 - 21 pytań i odpowiedzi

  • Wideo

Piszemy raport SCHEMAT 3 - Droga od A do B

  • Wideo

Tworzenie tytułu, który da więcej zapisów na listę

  • Wideo

Jak przygotować okładkę

  • Wideo

Warsztaty na żywo: Jak przygotować atrakcyjną okładkę?

  • Wideo

Pisanie wciągającego raportu - 7 trików od praktyka

  • Wideo

Studium przypadku - branża zdrowotna MULTIEDUKACJA

  • Wideo

Tydzień 3
Tworzymy wysoko konwertujące strony przechwytujące

Najważniejsze elementy strony przechwytującej

  • Wideo

Część 2: Najważniejsze elementy strony przechwytującej

  • Wideo

Najczęstsze błędy które kosztują majątek

  • Wideo

Przygotowanie strony przechwytującej krok po kroku

  • Wideo

Przygotowanie strony z polityką prywatności

  • Wideo

Webinar 18 Lipca 2016 - Jak stworzyć stronę przechwytującą

  • Wideo

Przygotowanie strony przechwytującej dla raportu lub e-booka

  • Wideo

Co blokuje odwiedzających przed zapisem na listę?

  • Wideo

Copywriting strony przechwytującej

  • Wideo

Warsztat tworzenia magic bullets

  • Wideo

Tydzień 4
Generowanie ruchu i budowanie listy

Generowanie Ruchu - Wstęp i Case Study Klienta

  • Wideo

100 pierwszych e-maili

  • Wideo

3 Główne strategie rozwoju listy

  • Wideo

Reklama na Facebooku - Korzyści

  • Wideo

Ustawiamy reklamę - przekierowanie do witryny

  • Wideo

E-mail za 32 grosze w niszy biznesowej cz 1

  • Wideo

E-mail za 32 grosze w niszy biznesowej cz 2

  • Wideo

Jak przygotować grafikę do Facebook Ads (i nie tylko)

  • Wideo

Jak legalnie obejść 20 procent tekstu - Frank Kern Tricks

  • Wideo

Jak ustawić perfekcyjną grupę docelową na Facebook Ads 5 Narzędzi

  • Wideo

Mailing JV

  • Wideo

Adtaily

  • Wideo

Metoda ankietowa

  • Wideo

Budowanie listy na Allegro

  • Wideo

Fanpejdże JV

  • Wideo

Webinary Gościnne

  • Wideo

Darmowy YouTube

  • Wideo

Import listy

  • Wideo

Budowanie listy na blogu

  • Wideo

Blogger i Popup Getall

  • Wideo

Wykupienie banerów Adwords

  • Wideo

Porady regionalne

  • Wideo

Portale z kursami

  • Wideo

Adkontekst

  • Wideo

Wymiana mailingów

  • Wideo

Metoda JV Tube

  • Wideo

Budowanie listy na forach

  • Wideo

Artykuł gościnny lub sponsorowany

  • Wideo

YouTube Ads

  • Wideo

Tydzień 5
Zamieniamy listę w pieniądze

Dlaczego e-mail marketing sprzedaje

  • Wideo

Piszemy i wysyłamy e-mail do listy TUTORIAL cz. 1

  • Wideo

Jak nauczyć się pisać e-maile o wysokiej skuteczności

  • Wideo

Tydzień 6
Masywna sprzedaż na webinarach

Omówienie strategii webinarowej

  • Wideo

5 Faz strategii webinarowej

  • Wideo

Analiza prezentacji webinarowej

  • Wideo

Bonusy
Bonusy do Praktyk Budowy Listy 2.0

Kurs: Jak zorganizować, przeprowadzić i zacząć zarabiać na perfekcyjnych webinarach?

  • Tekst

Mp3: Nagrania mp3 kursu PBL 2.0

  • Audio
Wróć na górę