Facebook Ads Master

Naucz się jak ustawiać reklamę, która sprzedaje i buduj listę mailingową na 1000 subskrybentów tygodniowo, bez wyrzucania pieniędzy w błoto i przepłacania za reklamę

Autor: Mirosław Skwarek | Kategoria: E-marketing | Aktualizacja: 2018-02-19 | Liczba uczestników: 477 osób

997 zł z VAT

997 zł z VAT



Kurs zawiera

14 modułów
123 lekcji

Dostęp online na platformie vod.getall.pl
Nielimitowany dostęp
Certyfikat ukończenia
Dostęp mobilny

Dodatkowo otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku.


Mirosław Skwarek
Nazywam się Mirosław Skwarek i jestem ekspertem perswazji i marketingu internetowego. Mam na swoim koncie 2 książki m.in. "Perswazja w sprzedaży aukcyjnej" oraz ponad 40 kursów internetowych. Z płatnych kursów skorzystało ponad 8 tysięcy klientów.


Cześć, tej strony Mirek Skwarek. Od 2011 roku ustawiam reklamę na Facebooku dla siebie i swoich klientów. W sumie na kontach, na których pracowałem w ciągu ostatnich 2 lat ja i moi klienci zainwestowaliśmy ponad 150 000 złotych w reklamę na FB.



Gdyby system Facebook Ads nie działał, prawdopodobnie bylibyśmy szaleńcami, wyrzucając taką sumę pieniędzy w błoto.

Obecnie ja i moi klienci jesteśmy w stanie osiągnąć zwrot z inwestycji na poziomie 1 do 9. Co to oznacza? Średnio z 1 złotówki w ciągu roku generujemy 9 zł.

Jednak nie zawsze było tak kolorowo. Zanim znalazłem taktyki i ustawienia, które pozawalają mi osiągać takie wyniki, poniosłem wiele dotkliwych porażek łącznie z zawieszeniem konta reklamowego. Dzisiaj już wiem, co działa świetnie a czego nie należy robić.

Esencja wiedzy z ponad 1000 kampanii reklamowych



Przez ostatnie 7 lat przeanalizowałem ponad 1000 kampanii własnych, jak i moich klientów. Skrupulatnie notowałem swoje spostrzeżenia żeby podzielić się nimi z moimi czytnikami i klientami. Niestety zawsze coś stawało na przeszkodzie żeby nagrać kurs tylko i wyłącznie o reklamie na Facebooku.

Ostateczną inspiracją stały się ostatnie zmiany na Faceboooku, który postanowił obcinać darmowe zasięgi fanpejdży. Od dłuższego czasu dostaję emaile w stylu

– Mirku muszę nauczyć się reklamy na Facebooku, bo inaczej pójdę z torbami.

Dlatego postanowiłem wreszcie zebrać swoją wiedzę i nagrać prawdopodobnie najbardziej obszerny i praktyczny kurs Facebook Ads w Polsce.

W kursie Facebook Ads Master Nie ukrywam przed TOBĄ żadnych technik i strategii. W jednym z modułów (a jest ich 14) omawiam strategię, która dała w ciągu dwóch lat przychód w wysokości ponad 2 mln złotych.

Będą też moje wnioski z mniejszych kampanii dla klientów ze skromniejszym budżetem.

Jako że od 7 lat praktycznie codziennie robię coś związanego z reklamą na Facebooku ten kurs nie mógł być krótki.

Masz przed sobą 14 modułów i 121 lekcji praktycznej i przetestowanej wiedzy od wieloletniego praktyka.

Zobacz opinie nt. tylko 2 nagrań, które udostępniłem za darmo:



Sam spis tematów nie mieści się na 5 kartkach A4. Spokojnie, wiem, że to obszerny materiał, dlatego postanowiłem zorganizować 4 zamknięte webinary dla uczestników kursu.

Wstęp na webinary otrzymuje każdy uczestnik kursu. Nie każę dopłacać za uczestnictwo w tych zamkniętych szkoleniach.

Podsumowując, oprócz prawdopodobnie najbardziej obszernego i aktualnego kompendium wiedzy otrzymujesz też cztery 2 godzinne sesje webinarowe z zadawaniem pytań na żywo i analizą Twoich kampanii.

Zapoznaj się z programem szkolenia i podejmij najlepszą decyzję dla siebie.




Kurs Facebook Ads Master w liczbach



- 14 modułów
- 121 lekcji w formie nagrań wideo
- 4 webinary w zamkniętej grupie
- 150 000 zł - tyle wydano na reklamę na kontach moich klientów


Dla kogo jest ten kurs?



Polecam go:

- właścicielom sklepów internetowych
- osobom, które szukają nowych klientów na swoje usługi
- przedstawicielom wolnych zawodów tj. graficy, webmasterzy czy copywriterzy
- osobom działających w MLM
- twórcom, którzy sprzedają swoją wiedzę
- przedsiębiorcom, którzy już reklamują się na Facebooku, ale nie osiągają zadawalających wyników
- osobom, które szukają dodatkowych zleceń np. na prowadzenie kampanii na Facebooku


Kiedy otrzymam kurs?



Kurs otrzymasz od razu po zapłacie.

Podejmij właściwą decyzję dla siebie i twojej firmy.

W ramach szkolenia otrzymujesz:

- 14 modułów wideo
- 121 lekcji wideo na życzenie
- 4 zamknięte webinary
- 4 nagrania z webinarów
- dostęp do zamkniętej grupy TYLKO dla uczestników kursu
- dodatkowe materiały w wersji PDF (checklisty, przykładowe teksty)
- BONUS Kompletny przewodnik targetowania reklam na Facebooku, czyli 791 elementów które możesz ustawić jako zainteresowania czy demografię.







Spis treści


Moduł 1. Zakładanie i konfiguracja konta reklamowego od A do Z

Wstęp

  • Wideo

Jak szybko i sprawnie założyć robiący wrażenie Fanpejdż?

  • Wideo

Zakładamy i konfigurujemy nowe konto reklamowe na FB. Co zrobić gdy konto zostanie zablokowane?

  • Wideo

Zakładamy konto reklamowe - metoda druga

  • Wideo

3 poziomy konta reklamowego na FB

  • Wideo

Struktura konta reklamowego

  • Wideo

Różnica pomiędzy Power Editorem a menadżerem reklam

  • Wideo

11 celów jakie możesz wybrać na Facebooku

  • Wideo

Szczegółowe omówienie wszystkich celów reklamowych

  • Wideo

Jak ustrzec się przed "banem" na FB?

  • Wideo

Prawdopodobnie najczęstszy powód blokowania reklam i kont reklamowych na Facebooku

  • Wideo

Moduł 2. Ustawienia zestawu reklam Krok po kroku

Omówienie menadżera reklam krok po kroku

  • Wideo

Ustawienie reklamy krok po kroku

  • Wideo

Jak ustawić i na czym polega test porównawczy?

  • Wideo

Czym jest niestandardowa grupa odbiorców i jak z niej korzystać?

  • Wideo

Jak dotrzeć do właściwych klientów z konkretnych miast?

  • Wideo

Jak perfekcyjnie ustawić wiek idealnej grupy docelowej

  • Wideo

Wszystko czego nie wiesz nt. ustawienia języka

  • Wideo

Zaawansowane opcje targetowania, czyli jak znaleźć płacących klientów?

  • Wideo

Wykorzystanie poradnika Przewodnik po targetowaniu reklam – 791 elementów, które możesz ustawić w zainteresowaniach i demografii

  • Wideo

Jak ustawić reklamę na Fanów konkurencji?

  • Wideo

Jak nie wyświetlać reklamy TYM, którzy już kupili lub są JUŻ na Twojej liście mailingowej, czyli jak nie płacić 3 razy za tego samego leada?

  • Wideo

Jak wyszukać osoby, które KUPUJĄ bezpośrednio na Facebooku?

  • Wideo

Jak ustawić reklamę na Fanów albo ich wykluczyć?

  • Wideo

Jak zawężać zainteresowania żeby obniżyć koszty reklamy?

  • Wideo

Strategia ustawiania zainteresowań dla sklepów internetowych

  • Wideo

Głębokość poziomów zainteresowań

  • Wideo

Wszystko co musisz wiedzieć o umiejscowieniu reklamy, żeby płacić mniej za reklamę?

  • Wideo

Jak perfekcyjnie ustawić budżet reklamowy i wyświetlać reklamy w godzinach, kiedy sprzedaż w twojej branży jest największa?

  • Wideo

Jak wybrać perfekcyjną porę emisji reklam

  • Wideo

Strategie dla 3 różnych branż - Serwis komputerowy, fotograf ślubny i ubezpieczenia

  • Wideo

Obszerne warsztaty dobieranie celu do danej branży a

  • Wideo

Moduł 3. Jak ustawić kupującą grupę docelową?

Ustawianie grupy docelowej po danych demograficznych

  • Wideo

Ustawianie grupy docelowej po zainteresowaniach

  • Wideo

Ustawianie grupy docelowej po zachowaniach

  • Wideo

Kiedy wykluczanie daje wspaniałe efekty

  • Wideo

Ustawienie Grupy Docelowej - Demografia dla 5 różnych branż

  • Wideo

CASE STUDY Jak ja pracuję nad odkryciem grupy docelowej?

  • Wideo

Jak trafić do przedstawicieli firm w konkretnej branży

  • Wideo

Jak trafić do zamożnych klientów?

  • Wideo

Ukryty przycisk pozwalający dotrzeć do właścicieli firm

  • Wideo

Jak ustawić grupę docelową, która kupuje?

  • Wideo

Jak ustawić reklamę do naprawdę zainteresowanych?

  • Wideo

Jak pokonać obiekcję - w końcu wyczerpię te grupę docelową

  • Wideo

5 sposobów na podejrzenie grupy docelowej konkurencji

  • Wideo

Moduł 4. Jak Tworzyć grafiki i chwytliwe teksty, w które będą klikać potencjalni klienci?

Skąd czerpać pomysły i inspiracje na treści reklam?

  • Wideo

Omówienie formatów reklamowych - karuzele itd.

  • Wideo

Tworzymy sprzedającą grafikę pod reklamę

  • Wideo

Zasady tworzenia tekstów i dodawania emoji – warsztat – jak pisać chwytliwe teksty reklam?

  • Wideo

Omówienie 9 strategii na chwytliwy tekst reklamowy

  • Wideo

Zatwierdzanie reklamy

  • Wideo

Omówienie przycisków call to action

  • Wideo

Jak ustawić reklamę na kontakt telefoniczny

  • Wideo

Tworzenie animowanych grafik

  • Wideo

5 darmowych narzędzi pozwalających Tworzyć sprzedające grafiki reklamowe w 3 minuty albo krócej?

  • Wideo

Co zrobić gdy nie możesz dodać polskich znaków do grafiki?

  • Wideo

Mało znane narzędzie pozwalające poćwiczyć tworzenie reklamy bez konta reklamowego

  • Wideo

5 typów najlepiej działających grafik reklamowych - wyniki moich osobistych testów po wydaniu ponad 100 000 zł na reklamę

  • Wideo

Skąd brać grafiki do reklam na Facebooku?

  • Wideo

Moduł 5. Optymalizacja reklam, analityka i wprowadzanie zmian - obniżanie kosztów reklamy

Czym jest optymalizacja

  • Wideo

Strategie optymalizacji

  • Wideo

Jak czytać dane i wyciągać wnioski

  • Wideo

Jak obniżać koszty reklamy nawet o 70%

  • Wideo

Jak zmniejszyć koszty zdobycia fana o 68%

  • Wideo

Jedna zmiana, która może dać Ci 70% więcej konwersji

  • Wideo

Ile kosztuje reklama na Facebooku i co Facebook bierze pod uwagę wyceniając reklamę

  • Wideo

Moduł 6. Wszystko co musisz wiedzieć na temat Pixel Facebooka

5 Korzyści wynikających z posiadania PIXELA FB na stronie, sklepie lub blogu

  • Wideo

Jak zainstalować PIXEL Facebooka?

  • Wideo

Instalacja na Blogu Wordpress

  • Wideo

Instalacja na Landing Page GetAll

  • Wideo

Instalacja na LeadPages

  • Wideo

Instalacja w sklepie internetowym - Magento, Shoper

  • Wideo

Zlecenie instalacji zewnętrznej firmie

  • Wideo

Instalacja za pomocą Google TAG menagera

  • Wideo

Jak działa i w jaki sposób zainstalować PIXEL konwersji

  • Wideo

Jak ustawić skuteczzną reklamę z wykorzystaniem Pixela

  • Wideo

Analiza danych zebranych przez pixel Facebooka

  • Wideo

Jak i dlaczego warto zainstalować pixel konwersji?

  • Wideo

Jak zainstalować pixel na Fanpejdżu?

  • Wideo

Czy muszę mieć pixela na każdej stronie?

  • Wideo

Instalacja pixela i zaawansowane zdarzenia niestandardowe

  • Wideo

Moduł 7. Niestandardowe grupy odbiorców, czyli jak zdobywać idealnych klientów i tworzyć "lookalike"

Wgrywanie plików z danymi klientów

  • Wideo

Wgrywanie danych klientów krok po kroku

  • Wideo

Jak ze 100 dobrych klientów zrobić 1000

  • Wideo

Tworzenie grup osób odwiedzających konkretną stronę na blogu lub sklepie

  • Wideo

Tworzenie grupy podejmującej aktywność w aplikacji

  • Wideo

Tworzenie grupy podejmującej aktywność offline

  • Wideo

Grupy niestandardowych odbiorców oparte o działania na Facebooku i Instagramie

  • Wideo

Grupy niestandardowe budowane na aktywności wideo

  • Wideo

Moduł 8. Jak poznać perfekcyjnie swoich potencjalnych klientów? Facebook Audience Insight

Wstęp do Facebook Audience Insight

  • Wideo

Jak po mistrzowsku przeanalizować swoją grupę docelową?

  • Wideo

Jak zwiększyć liczbę klientów za pomocą strategii Insight JV

  • Wideo

Jak dowiedzieć się w jakim wieku są Twoi najlepsi, płacący klienci?

  • Wideo

Jak sprawdzić i czym jest pokrywanie się grup odbiorców?

  • Wideo

Moduł 9. Remarketing na FB, czyli sposób na powracających klientów

Czym jest remarketing na Facebooku?

  • Wideo

Strategia re marketingowa krok o kroku

  • Wideo

Jak zwiększyć otwieralność emaili za pomocą prostej strategii remarketingowej?

  • Wideo

Ustawienie remarketingu za pomocą adresów e-mail

  • Wideo

Ustawienie remarketingu w oparciu o wizyty na stronie, blogu lub sklepie

  • Wideo

Remarketing i prawa kolumna

  • Wideo

Copywriting remarketingowy

  • Wideo

Moduł 10. Strategie zwycięzców na FB

Strategia dla startującego sklepu internetowego

  • Wideo

Strategie up sellingowe

  • Wideo

Jak rozdzielać i planować budżet reklamowy?

  • Wideo

Strategie budowania listy w tempie 100 e-maili dziennie

  • Wideo

Moduł 11. Jak zwiększyć zwrot z inwestycji za pomocą reklamy na FB - obniżenie kosztów, zwiększanie zysków

Jak z każdej złotówki zrobić 9 zł - przykład tunelu sprzedażowego, który wygenerował ponad 2 mln złotych przychodu

  • Wideo

Mindset Mistrza reklamy FB, czyli jak zmienić myślenie, żeby osiągnąć najlepsze wyniki reklamowe

  • Wideo

Moduł 12. Tworzenie reklam Video - bez pokazywania twarzy

Narzędzia do tworzenie reklam wideo bez pokazywania twarzy

  • Wideo

Narzędzia do animowanego Cover Photo - więcej klientów i lajków

  • Wideo

Jak dodać napisy do nagrania wideo i dlaczego warto to zrobić?

  • Wideo

Jak Tworzyć Wirusowe Wideo, które da Ci tanią reklamę

  • Wideo

Co musisz wiedzieć zanim ustawisz reklamę wideo

  • Wideo

Moduł 13. Pytania i odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące reklamy na Facebooku

Źle dobrana grupa docelowa - oznaka wskaźnik trafności

  • Wideo

Źle ustawiony cel - wskaźnik komentują a nie kupują

  • Wideo

Zbyt mało dany i konwersja nie działa zasada 50/7

  • Wideo

Zbyt wcześnie chcesz sprzedać - brak rozgrzewki lista webinar

  • Wideo

Reklama na FB nie daje efektów

  • Wideo

Co zrobić żeby pozbyć się hejterów i obniżyć koszty reklamy?

  • Wideo

Co zrobić gdy Facebook nie chce naszych pieniędzy i nie "przepala" budżetu?

  • Wideo

Jak często zmieniać kreacje reklamowe?

  • Wideo

Moduł 14. Nagrania z Webinarów

Webinar nr. 1

  • Wideo

Webinar nr. 2

  • Wideo

Webinar nr. 3

  • Wideo
Wróć na górę