
Nazywam się Mirosław Skwarek i jestem ekspertem perswazji i marketingu internetowego. Mam na swoim koncie 2 książki m.in. "Perswazja w sprzedaży aukcyjnej" oraz ponad 40 kursów internetowych. Z płatnych kursów skorzystało ponad 8 tysięcy klientów.
Cześć, tej strony Mirek Skwarek. Od 2011 roku ustawiam reklamę na Facebooku dla siebie i swoich klientów. W sumie na kontach, na których pracowałem w ciągu ostatnich 2 lat ja i moi klienci zainwestowaliśmy ponad 150 000 złotych w reklamę na FB.

Gdyby system Facebook Ads nie działał, prawdopodobnie bylibyśmy szaleńcami, wyrzucając taką sumę pieniędzy w błoto.
Obecnie ja i moi klienci jesteśmy w stanie osiągnąć zwrot z inwestycji na poziomie 1 do 9. Co to oznacza? Średnio z 1 złotówki w ciągu roku generujemy 9 zł.
Jednak nie zawsze było tak kolorowo. Zanim znalazłem taktyki i ustawienia, które pozawalają mi osiągać takie wyniki, poniosłem wiele dotkliwych porażek łącznie z zawieszeniem konta reklamowego. Dzisiaj już wiem, co działa świetnie a czego nie należy robić.
Przez ostatnie 7 lat przeanalizowałem ponad 1000 kampanii własnych, jak i moich klientów. Skrupulatnie notowałem swoje spostrzeżenia żeby podzielić się nimi z moimi czytnikami i klientami. Niestety zawsze coś stawało na przeszkodzie żeby nagrać kurs tylko i wyłącznie o reklamie na Facebooku.
Ostateczną inspiracją stały się ostatnie zmiany na Faceboooku, który postanowił obcinać darmowe zasięgi fanpejdży. Od dłuższego czasu dostaję emaile w stylu
– Mirku muszę nauczyć się reklamy na Facebooku, bo inaczej pójdę z torbami.
Dlatego postanowiłem wreszcie zebrać swoją wiedzę i nagrać prawdopodobnie najbardziej obszerny i praktyczny kurs Facebook Ads w Polsce.
W kursie Facebook Ads Master Nie ukrywam przed TOBĄ żadnych technik i strategii. W jednym z modułów (a jest ich 14) omawiam strategię, która dała w ciągu dwóch lat przychód w wysokości ponad 2 mln złotych.
Będą też moje wnioski z mniejszych kampanii dla klientów ze skromniejszym budżetem.
Jako że od 7 lat praktycznie codziennie robię coś związanego z reklamą na Facebooku ten kurs nie mógł być krótki.
Masz przed sobą 14 modułów i 121 lekcji praktycznej i przetestowanej wiedzy od wieloletniego praktyka.
Zobacz opinie nt. tylko 2 nagrań, które udostępniłem za darmo:
Sam spis tematów nie mieści się na 5 kartkach A4. Spokojnie, wiem, że to obszerny materiał, dlatego postanowiłem zorganizować 4 zamknięte webinary dla uczestników kursu.
Wstęp na webinary otrzymuje każdy uczestnik kursu. Nie każę dopłacać za uczestnictwo w tych zamkniętych szkoleniach.
Podsumowując, oprócz prawdopodobnie najbardziej obszernego i aktualnego kompendium wiedzy otrzymujesz też cztery 2 godzinne sesje webinarowe z zadawaniem pytań na żywo i analizą Twoich kampanii.
Zapoznaj się z programem szkolenia i podejmij najlepszą decyzję dla siebie.
- 14 modułów
- 121 lekcji w formie nagrań wideo
- 4 webinary w zamkniętej grupie
- 150 000 zł - tyle wydano na reklamę na kontach moich klientów
Polecam go:
- właścicielom sklepów internetowych
- osobom, które szukają nowych klientów na swoje usługi
- przedstawicielom wolnych zawodów tj. graficy, webmasterzy czy copywriterzy
- osobom działających w MLM
- twórcom, którzy sprzedają swoją wiedzę
- przedsiębiorcom, którzy już reklamują się na Facebooku, ale nie osiągają zadawalających wyników
- osobom, które szukają dodatkowych zleceń np. na prowadzenie kampanii na Facebooku
Kurs otrzymasz od razu po zapłacie.
Podejmij właściwą decyzję dla siebie i twojej firmy.

Gdyby system Facebook Ads nie działał, prawdopodobnie bylibyśmy szaleńcami, wyrzucając taką sumę pieniędzy w błoto.
Obecnie ja i moi klienci jesteśmy w stanie osiągnąć zwrot z inwestycji na poziomie 1 do 9. Co to oznacza? Średnio z 1 złotówki w ciągu roku generujemy 9 zł.
Jednak nie zawsze było tak kolorowo. Zanim znalazłem taktyki i ustawienia, które pozawalają mi osiągać takie wyniki, poniosłem wiele dotkliwych porażek łącznie z zawieszeniem konta reklamowego. Dzisiaj już wiem, co działa świetnie a czego nie należy robić.
Esencja wiedzy z ponad 1000 kampanii reklamowych
Przez ostatnie 7 lat przeanalizowałem ponad 1000 kampanii własnych, jak i moich klientów. Skrupulatnie notowałem swoje spostrzeżenia żeby podzielić się nimi z moimi czytnikami i klientami. Niestety zawsze coś stawało na przeszkodzie żeby nagrać kurs tylko i wyłącznie o reklamie na Facebooku.
Ostateczną inspiracją stały się ostatnie zmiany na Faceboooku, który postanowił obcinać darmowe zasięgi fanpejdży. Od dłuższego czasu dostaję emaile w stylu
– Mirku muszę nauczyć się reklamy na Facebooku, bo inaczej pójdę z torbami.
Dlatego postanowiłem wreszcie zebrać swoją wiedzę i nagrać prawdopodobnie najbardziej obszerny i praktyczny kurs Facebook Ads w Polsce.
W kursie Facebook Ads Master Nie ukrywam przed TOBĄ żadnych technik i strategii. W jednym z modułów (a jest ich 14) omawiam strategię, która dała w ciągu dwóch lat przychód w wysokości ponad 2 mln złotych.
Będą też moje wnioski z mniejszych kampanii dla klientów ze skromniejszym budżetem.
Jako że od 7 lat praktycznie codziennie robię coś związanego z reklamą na Facebooku ten kurs nie mógł być krótki.
Masz przed sobą 14 modułów i 121 lekcji praktycznej i przetestowanej wiedzy od wieloletniego praktyka.
Zobacz opinie nt. tylko 2 nagrań, które udostępniłem za darmo:
Sam spis tematów nie mieści się na 5 kartkach A4. Spokojnie, wiem, że to obszerny materiał, dlatego postanowiłem zorganizować 4 zamknięte webinary dla uczestników kursu.
Wstęp na webinary otrzymuje każdy uczestnik kursu. Nie każę dopłacać za uczestnictwo w tych zamkniętych szkoleniach.
Podsumowując, oprócz prawdopodobnie najbardziej obszernego i aktualnego kompendium wiedzy otrzymujesz też cztery 2 godzinne sesje webinarowe z zadawaniem pytań na żywo i analizą Twoich kampanii.
Zapoznaj się z programem szkolenia i podejmij najlepszą decyzję dla siebie.
Kurs Facebook Ads Master w liczbach
- 14 modułów
- 121 lekcji w formie nagrań wideo
- 4 webinary w zamkniętej grupie
- 150 000 zł - tyle wydano na reklamę na kontach moich klientów
Dla kogo jest ten kurs?
Polecam go:
- właścicielom sklepów internetowych
- osobom, które szukają nowych klientów na swoje usługi
- przedstawicielom wolnych zawodów tj. graficy, webmasterzy czy copywriterzy
- osobom działających w MLM
- twórcom, którzy sprzedają swoją wiedzę
- przedsiębiorcom, którzy już reklamują się na Facebooku, ale nie osiągają zadawalających wyników
- osobom, które szukają dodatkowych zleceń np. na prowadzenie kampanii na Facebooku
Kiedy otrzymam kurs?
Kurs otrzymasz od razu po zapłacie.
Podejmij właściwą decyzję dla siebie i twojej firmy.
W ramach szkolenia otrzymujesz:
- 14 modułów wideo
- 121 lekcji wideo na życzenie
- 4 zamknięte webinary
- 4 nagrania z webinarów
- dostęp do zamkniętej grupy TYLKO dla uczestników kursu
- dodatkowe materiały w wersji PDF (checklisty, przykładowe teksty)
- BONUS Kompletny przewodnik targetowania reklam na Facebooku, czyli 791 elementów które możesz ustawić jako zainteresowania czy demografię.
- 14 modułów wideo
- 121 lekcji wideo na życzenie
- 4 zamknięte webinary
- 4 nagrania z webinarów
- dostęp do zamkniętej grupy TYLKO dla uczestników kursu
- dodatkowe materiały w wersji PDF (checklisty, przykładowe teksty)
- BONUS Kompletny przewodnik targetowania reklam na Facebooku, czyli 791 elementów które możesz ustawić jako zainteresowania czy demografię.
Spis treści
Moduł 1. Zakładanie i konfiguracja konta reklamowego od A do Z
Wstęp
- Wideo
Jak szybko i sprawnie założyć robiący wrażenie Fanpejdż?
- Wideo
Zakładamy i konfigurujemy nowe konto reklamowe na FB. Co zrobić gdy konto zostanie zablokowane?
- Wideo
Zakładamy konto reklamowe - metoda druga
- Wideo
3 poziomy konta reklamowego na FB
- Wideo
Struktura konta reklamowego
- Wideo
Różnica pomiędzy Power Editorem a menadżerem reklam
- Wideo
11 celów jakie możesz wybrać na Facebooku
- Wideo
Szczegółowe omówienie wszystkich celów reklamowych
- Wideo
Jak ustrzec się przed "banem" na FB?
- Wideo
Prawdopodobnie najczęstszy powód blokowania reklam i kont reklamowych na Facebooku
- Wideo
Moduł 2. Ustawienia zestawu reklam Krok po kroku
Omówienie menadżera reklam krok po kroku
- Wideo
Ustawienie reklamy krok po kroku
- Wideo
Jak ustawić i na czym polega test porównawczy?
- Wideo
Czym jest niestandardowa grupa odbiorców i jak z niej korzystać?
- Wideo
Jak dotrzeć do właściwych klientów z konkretnych miast?
- Wideo
Jak perfekcyjnie ustawić wiek idealnej grupy docelowej
- Wideo
Wszystko czego nie wiesz nt. ustawienia języka
- Wideo
Zaawansowane opcje targetowania, czyli jak znaleźć płacących klientów?
- Wideo
Wykorzystanie poradnika Przewodnik po targetowaniu reklam – 791 elementów, które możesz ustawić w zainteresowaniach i demografii
- Wideo
Jak ustawić reklamę na Fanów konkurencji?
- Wideo
Jak nie wyświetlać reklamy TYM, którzy już kupili lub są JUŻ na Twojej liście mailingowej, czyli jak nie płacić 3 razy za tego samego leada?
- Wideo
Jak wyszukać osoby, które KUPUJĄ bezpośrednio na Facebooku?
- Wideo
Jak ustawić reklamę na Fanów albo ich wykluczyć?
- Wideo
Jak zawężać zainteresowania żeby obniżyć koszty reklamy?
- Wideo
Strategia ustawiania zainteresowań dla sklepów internetowych
- Wideo
Głębokość poziomów zainteresowań
- Wideo
Wszystko co musisz wiedzieć o umiejscowieniu reklamy, żeby płacić mniej za reklamę?
- Wideo
Jak perfekcyjnie ustawić budżet reklamowy i wyświetlać reklamy w godzinach, kiedy sprzedaż w twojej branży jest największa?
- Wideo
Jak wybrać perfekcyjną porę emisji reklam
- Wideo
Strategie dla 3 różnych branż - Serwis komputerowy, fotograf ślubny i ubezpieczenia
- Wideo
Obszerne warsztaty dobieranie celu do danej branży a
- Wideo
Moduł 3. Jak ustawić kupującą grupę docelową?
Ustawianie grupy docelowej po danych demograficznych
- Wideo
Ustawianie grupy docelowej po zainteresowaniach
- Wideo
Ustawianie grupy docelowej po zachowaniach
- Wideo
Kiedy wykluczanie daje wspaniałe efekty
- Wideo
Ustawienie Grupy Docelowej - Demografia dla 5 różnych branż
- Wideo
CASE STUDY Jak ja pracuję nad odkryciem grupy docelowej?
- Wideo
Jak trafić do przedstawicieli firm w konkretnej branży
- Wideo
Jak trafić do zamożnych klientów?
- Wideo
Ukryty przycisk pozwalający dotrzeć do właścicieli firm
- Wideo
Jak ustawić grupę docelową, która kupuje?
- Wideo
Jak ustawić reklamę do naprawdę zainteresowanych?
- Wideo
Jak pokonać obiekcję - w końcu wyczerpię te grupę docelową
- Wideo
5 sposobów na podejrzenie grupy docelowej konkurencji
- Wideo
Moduł 4. Jak Tworzyć grafiki i chwytliwe teksty, w które będą klikać potencjalni klienci?
Skąd czerpać pomysły i inspiracje na treści reklam?
- Wideo
Omówienie formatów reklamowych - karuzele itd.
- Wideo
Tworzymy sprzedającą grafikę pod reklamę
- Wideo
Zasady tworzenia tekstów i dodawania emoji – warsztat – jak pisać chwytliwe teksty reklam?
- Wideo
Omówienie 9 strategii na chwytliwy tekst reklamowy
- Wideo
Zatwierdzanie reklamy
- Wideo
Omówienie przycisków call to action
- Wideo
Jak ustawić reklamę na kontakt telefoniczny
- Wideo
Tworzenie animowanych grafik
- Wideo
5 darmowych narzędzi pozwalających Tworzyć sprzedające grafiki reklamowe w 3 minuty albo krócej?
- Wideo
Co zrobić gdy nie możesz dodać polskich znaków do grafiki?
- Wideo
Mało znane narzędzie pozwalające poćwiczyć tworzenie reklamy bez konta reklamowego
- Wideo
5 typów najlepiej działających grafik reklamowych - wyniki moich osobistych testów po wydaniu ponad 100 000 zł na reklamę
- Wideo
Skąd brać grafiki do reklam na Facebooku?
- Wideo
Moduł 5. Optymalizacja reklam, analityka i wprowadzanie zmian - obniżanie kosztów reklamy
Czym jest optymalizacja
- Wideo
Strategie optymalizacji
- Wideo
Jak czytać dane i wyciągać wnioski
- Wideo
Jak obniżać koszty reklamy nawet o 70%
- Wideo
Jak zmniejszyć koszty zdobycia fana o 68%
- Wideo
Jedna zmiana, która może dać Ci 70% więcej konwersji
- Wideo
Ile kosztuje reklama na Facebooku i co Facebook bierze pod uwagę wyceniając reklamę
- Wideo
Moduł 6. Wszystko co musisz wiedzieć na temat Pixel Facebooka
5 Korzyści wynikających z posiadania PIXELA FB na stronie, sklepie lub blogu
- Wideo
Jak zainstalować PIXEL Facebooka?
- Wideo
Instalacja na Blogu Wordpress
- Wideo
Instalacja na Landing Page GetAll
- Wideo
Instalacja na LeadPages
- Wideo
Instalacja w sklepie internetowym - Magento, Shoper
- Wideo
Zlecenie instalacji zewnętrznej firmie
- Wideo
Instalacja za pomocą Google TAG menagera
- Wideo
Jak działa i w jaki sposób zainstalować PIXEL konwersji
- Wideo
Jak ustawić skuteczzną reklamę z wykorzystaniem Pixela
- Wideo
Analiza danych zebranych przez pixel Facebooka
- Wideo
Jak i dlaczego warto zainstalować pixel konwersji?
- Wideo
Jak zainstalować pixel na Fanpejdżu?
- Wideo
Czy muszę mieć pixela na każdej stronie?
- Wideo
Instalacja pixela i zaawansowane zdarzenia niestandardowe
- Wideo
Moduł 7. Niestandardowe grupy odbiorców, czyli jak zdobywać idealnych klientów i tworzyć "lookalike"
Wgrywanie plików z danymi klientów
- Wideo
Wgrywanie danych klientów krok po kroku
- Wideo
Jak ze 100 dobrych klientów zrobić 1000
- Wideo
Tworzenie grup osób odwiedzających konkretną stronę na blogu lub sklepie
- Wideo
Tworzenie grupy podejmującej aktywność w aplikacji
- Wideo
Tworzenie grupy podejmującej aktywność offline
- Wideo
Grupy niestandardowych odbiorców oparte o działania na Facebooku i Instagramie
- Wideo
Grupy niestandardowe budowane na aktywności wideo
- Wideo
Moduł 8. Jak poznać perfekcyjnie swoich potencjalnych klientów? Facebook Audience Insight
Wstęp do Facebook Audience Insight
- Wideo
Jak po mistrzowsku przeanalizować swoją grupę docelową?
- Wideo
Jak zwiększyć liczbę klientów za pomocą strategii Insight JV
- Wideo
Jak dowiedzieć się w jakim wieku są Twoi najlepsi, płacący klienci?
- Wideo
Jak sprawdzić i czym jest pokrywanie się grup odbiorców?
- Wideo
Moduł 9. Remarketing na FB, czyli sposób na powracających klientów
Czym jest remarketing na Facebooku?
- Wideo
Strategia re marketingowa krok o kroku
- Wideo
Jak zwiększyć otwieralność emaili za pomocą prostej strategii remarketingowej?
- Wideo
Ustawienie remarketingu za pomocą adresów e-mail
- Wideo
Ustawienie remarketingu w oparciu o wizyty na stronie, blogu lub sklepie
- Wideo
Remarketing i prawa kolumna
- Wideo
Copywriting remarketingowy
- Wideo
Moduł 10. Strategie zwycięzców na FB
Strategia dla startującego sklepu internetowego
- Wideo
Strategie up sellingowe
- Wideo
Jak rozdzielać i planować budżet reklamowy?
- Wideo
Strategie budowania listy w tempie 100 e-maili dziennie
- Wideo
Moduł 11. Jak zwiększyć zwrot z inwestycji za pomocą reklamy na FB - obniżenie kosztów, zwiększanie zysków
Jak z każdej złotówki zrobić 9 zł - przykład tunelu sprzedażowego, który wygenerował ponad 2 mln złotych przychodu
- Wideo
Mindset Mistrza reklamy FB, czyli jak zmienić myślenie, żeby osiągnąć najlepsze wyniki reklamowe
- Wideo
Moduł 12. Tworzenie reklam Video - bez pokazywania twarzy
Narzędzia do tworzenie reklam wideo bez pokazywania twarzy
- Wideo
Narzędzia do animowanego Cover Photo - więcej klientów i lajków
- Wideo
Jak dodać napisy do nagrania wideo i dlaczego warto to zrobić?
- Wideo
Jak Tworzyć Wirusowe Wideo, które da Ci tanią reklamę
- Wideo
Co musisz wiedzieć zanim ustawisz reklamę wideo
- Wideo
Moduł 13. Pytania i odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące reklamy na Facebooku
Źle dobrana grupa docelowa - oznaka wskaźnik trafności
- Wideo
Źle ustawiony cel - wskaźnik komentują a nie kupują
- Wideo
Zbyt mało dany i konwersja nie działa zasada 50/7
- Wideo
Zbyt wcześnie chcesz sprzedać - brak rozgrzewki lista webinar
- Wideo
Reklama na FB nie daje efektów
- Wideo
Co zrobić żeby pozbyć się hejterów i obniżyć koszty reklamy?
- Wideo
Co zrobić gdy Facebook nie chce naszych pieniędzy i nie "przepala" budżetu?
- Wideo
Jak często zmieniać kreacje reklamowe?
- Wideo
Moduł 14. Nagrania z Webinarów
Webinar nr. 1
- Wideo
Webinar nr. 2
- Wideo
Webinar nr. 3
- Wideo