Email Marketing Expert

Jak zwiększyć sprzedaż, osiągnąć finansową niezależność i z łatwością pozyskiwać nowych klientów na produkty i usługi pisząc i wysyłając sprzedające emaile? Poznaj wiedzę od praktyka, którego emaile przez 10 lat sprzedały za ponad 5 mln złotych...

Autor: Mirosław Skwarek | Kategoria: E-marketing | Aktualizacja: 2018-05-28 | Liczba uczestników: 169 osób

797 zł z VAT

797 zł z VAT



Kurs zawiera

13 modułów
94 lekcji

Dostęp online na platformie vod.getall.pl
Nielimitowany dostęp
Certyfikat ukończenia
Dostęp mobilny

Dodatkowo otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku.


Mirosław Skwarek
Nazywam się Mirosław Skwarek i jestem ekspertem perswazji i marketingu internetowego. Mam na swoim koncie 2 książki m.in. "Perswazja w sprzedaży aukcyjnej" oraz ponad 40 kursów internetowych. Z płatnych kursów skorzystało ponad 8 tysięcy klientów.


Twoja firma funkcjonuje w czasach, gdy większość przedsiębiorców wyznaje zasadę

- do prowadzenia firmy wystarczy mi mój fanpejdż, nie potrzebuję email marketingu ani żadnych list.

Niestety, takie opinie tworzą osoby, które w życiu nie wysłały mailingu, albo co gorsze nie posiadają nawet własnej bazy mailingowej.

Prawda jest taka, że EMAIL nadal SPRZEDAJE i to średnio 30 razy lepiej niż wpis na FACEBOOKU.

Dlaczego email marketing to nadal najskuteczniejsza STRATEGIA sprzedaży internetowej?



Z prostej przyczyny. Ludzie nie wchodzą na Facebooka, żeby kupować. Tam liczy się przede wszystkim rozrywka. Gdy sprawdzasz skrzynkę email, nie szukasz zdjęć kotów i plotek a nastawiasz się na załatwienie spraw biznesowych.

To całkowicie inny stan umysłu, który generuje 30 razy lepszą sprzedaż niż wpis na FACEBOOKU. Oto tylko niektóre opinie znanych blogerów i marketerów nt. email marketingu:

„(…) newsletter uważam za najbardziej przewidywalny i jedyny pewny kanał komunikacji”
- cytat z książki „Zaufanie, czyli waluta przyszłości” Michał Szafrański. Autor bloga jakoszczedzacpieniadze.pl


„Wysyłam miliony emaili miesięcznie z wieloma milionami kombinatorycznych wariantów treści i generujemy za ich pomocą około 99% przychodów.”
- Ramith Sethi w książce „Narzędzia tytanów” bloger piszący o finansach osobistych, tworzący kampanie emailowe generujące nawet 5 milionów dolarów tygodniowo.


„Jeżeli masz listę na 10 000 emaili nigdy już nie będziesz musiał pracować”
- Jay Abraham


Dlaczego umiejętność pisania sprzedających emaili pozwoli Ci zwiększyć przychody i wygenerować więcej czasu dla siebie
i rodziny?



Wyobraź sobie taką sytuację. Jesteś na wakacjach. Wykupiłeś 7 dni. Pracowałeś na to cały rok. Jest 6 dzień, a ty musisz wracać. Cała rodzina łącznie z Tobą ma potężnego „doła”. Wracasz do Polski i czujesz, że dopiero za rok przypomnisz sobie czym jest wolność, słońce i powiew ciepłego wiatru na plaży.

Czujesz ból w okolicy żołądka. Myślisz o tym, że twoje życie miało wyglądać inaczej. Niestety, żeby przeżyć, stale musisz pracować, wykonywać usługi czy uganiać się za klientami. Masz świadomość, że gdy nie pracujesz, to nie zarabiasz.

Wyobraź sobie, że wysyłasz 3 właściwie napisane emaile, a na twoje konto wpływa suma na którą większość ludzi pracuje pół roku...



Teraz pomyśl, a co gdybyś mógł 5 dnia wakacji wysłać 3 emaile do swojej listy. Pomyśl, że te emaile napiszesz i wyślesz w czasie nie dłuższym niż 2 godziny. A co gdyby każdy email przyniósł Ci sprzedaż na poziomie 3, 5, 10 czy 20 000 złotych?

OK, nie u wszystkich może będzie tak różowo, ale patrząc z drugiej strony, nigdy kampanie moich klientów nie kończyły się na przychodzie mniejszym niż 3 000 złotych.

Pomyśl, gdybyś nie musiał wracać z wakacji dzięki temu, że w 2 godziny wygenerujesz natychmiastową sprzedaż?



To o czym Ci piszę, to właśnie siła listy mailingowej i email marketingu. Żeby sprzedawać za pomocą emaili potrzebujesz
- listy mailingowej
- laptopa
- dostępu do internetu.

Te wszystkie elementy są dostępne w każdym miejscu na świecie. Wyobraź sobie, jeżeli nauczysz się budować listę mailingową, to tak naprawdę możesz pracować z każdego miejsca na ziemi.

Musisz jednak wiedzieć, że lista mailingowa to nie bankomat. Może na pierwszy rzut oka tak to wygląda, jednak w rzeczywistości działa tutaj odwrócona ekonomia. Zanim wyślesz email sprzedażowy, musisz zasłużyć sobie na lawinę zamówień.

Działa to w prosty sposób. Wysyłając do swojej listy mailingowej wartościowe materiały odbiorcy po pewnym czasie będą chcieli ci się odwdzięczyć. Dlatego, gdy wyślesz serię emaili sprzedażowych czytelnicy odwdzięczą ci się kupując Twój produkt lub usługę.

Czy wiesz, że średnio 1 złotówka zainwestowana w listę mailingową daje około 38 złotych zwrotu rocznie?



Jest jednak pewien haczyk. Żeby z powodzeniem stosować email marketing musisz nauczyć się pisać i wysyłać emaile. Zobacz:

- źle dobrany tytuł
- niewłaściwie użyte słowo
- nieodpowiedni dzień i godzina wysyłki
- nieczytelna czcionka
- nudna treść

te wszystkie elementy mogą pozbawić Cię nawet 50% potencjalnych zysków.

Dlatego jeżeli:

- od miesięcy lub lat próbujesz budować listę mailingową, a zapisało Ci się dopiero kilka osób;
- wysyłasz emaile, które nie generują sprzedaży;
- masz beznadziejną otwieralność;
- ilość subskrybentów nie przekłada się na sprzedaż
- z każdym emailem lista Ci się kurczy, a Ty masz coraz mniej zamówień to prawdopodobnie coś robisz źle.

Czy nie jest tak, że stale słyszysz o kampaniach typu - wysłałem 7 emaili i w 14 dni wygenerowałem 120 000 złotych sprzedaży?

Wtedy patrzysz na swoją listę, starasz się zrobić to samo, ale Twoje efekty to 200 – 300 złotych po kilku dniach kampanii.

Czy nie czujesz się wtedy jak ofiara losu?

Skąd to wszystko wiem. Projektując ten kurs, wysłałem ankietę do moich list.
Odpowiedziało na nią ponad 500 osób. Przeczytałem te wszystkie odpowiedzi i okazało się, że najczęściej zgłaszanym problemem był brak efektów po napisaniu i wysłaniu emaila.

Dlatego jeszcze bardziej zmotywowało mnie to do stworzenia tego unikalnego kursu.

Jeżeli nie masz efektów to prawdopodobnie coś robisz źle…



Jeżeli nie masz efektów, to prawdopodobnie popełniasz kilka kardynalnych błędów, które jesteś w stanie wyeliminować do 30 dni od przejścia tego szkolenia.

Nie twierdzę, że wszyscy uczestnicy zrobią postępy w tym samym czasie, ale jeżeli nie masz efektów to znaczy, że musisz zmienić sposób stosowania email marketingu.

Przez 10 lat pracy jako email copywriter zebrałem 29 strategii sprzedażowych, które nigdy mnie nie zawiodły w kampaniach emailowych


Tak naprawdę umiejętność generowania potężnych sprzedaży za pomocą email marketingu opiera się na kilku podstawowych zasadach. Testuję te techniki od 2008 roku i przez te 10 lat zebrałem kilka grubych zeszytów notatek i wniosków. Analizując te zapiski zauważyłem, że jest 29 niepodważalnych praw email marketingu, które powtarzają się w kampaniach skutecznych marketerów.

Dzięki 10 letniemu doświadczeniu wiem, co działa na umysły polskich konsumentów i potrafię napisać emaile, które otwierają portfele klientów. Przez te wszystkie lata zebrałem słowa i sformułowania, które działają jak wytrych na UMYSŁY czytelników. W tym kursie zawarłem całe moje 10 letnie doświadczenie. Jest to unikalna wiedza, której nie znajdziesz w innych, nielicznych opracowaniach.

Dlatego, jeżeli chcesz
- zwiększyć sprzedaż pisząc konwertujące emaile;
- marzysz o kampaniach na 5,10, 20 czy 100 000 złotych;
- pragniesz zbudować społeczność, która zawsze coś od Ciebie kupi
- chcesz po wysłaniu 3 emaili jechać na kolejne wakacje albo zrobić sobie kolejny urlop

to warto żebyś poznał techniki od praktyka, którego emaile zarobiły ponad 5 milionów złotych w przeciągu 10 lat. Oczywiście nie są to pieniądze, które trafiły bezpośrednio do mojej kieszeni. To łączna suma, którą wygenerowały napisane przeze mnie emaile mi i moim klientom.

Teraz i TY możesz pisać EMAILE, które generują masywną sprzedaż.



Wszystkie te tricki i techniki będą teraz dostępne również dla Ciebie.

3 elementy, które powodują, że jest to jedyny tego typu kurs w POLSCE?

Po pierwsze możesz na palcach jednej ręki policzyć polskich marketerów, którzy dzielą się swoją wiedzą z zakresu email marketingu. Tak naprawdę nie masz się od kogo uczyć pisania sprzedających emaili, dlatego ten kurs może stać się dla Ciebie kamieniem milowym w rozwoju firmy i zwiększaniu sprzedaży.

Po drugie, otrzymujesz kurs nie tylko od praktyka, ale też od osoby, która współtworzy oprogramowanie do email marketingu. Co to oznacza dla Ciebie? Otóż wiedza, którą otrzymasz poparta jest twardymi danymi z setek tysięcy kampanii.

Mamy potężną bazę statystyk z praktycznie każdej branży. Dlatego też w tym kursie otrzymasz TWARDE informacje nt. tego co działa a co powoduje katastrofę w email marketingu.

Ponad 90 modułów WIDEO od praktyka, który od 10 lat generuje sprzedaż za pomocą emaili


Po trzecie jest to najbardziej obszerny kurs z dziedziny email marketingu na polskim rynku. Otrzymasz ponad 90 modułów WIDEO od praktyka, który generuje sprzedaż za pomocą emaili od 10 lat. Będzie to twoja podręczna encyklopedia, w której poznasz odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące prowadzenia skutecznego email marketingu.

Jeżeli zatem chcesz generować sprzedaż każdym emailem i masz już dosyć uganiania się za klientami zdobądź teraz swoją kopię kursu Email Marketing Expert.





WAŻNE! Kurs Email Marketing Expert to kurs, na którym PISZEMY. W ramach kursu otrzymujesz dostęp do 2 zamkniętych webinarów PREMIUM. Przed webinarami otrzymasz zadanie napisania emaila sprzedażowego dla swojej firmy. Szczegóły zadań poznasz już po dołączeniu do klasy. Podczas spotkania na żywo omówię prace kursantów.

Oto szczegółowy program szkolenia:


Spis treści


Moduł 1. 10 powodów dla których warto wprowadzić email marketing do firmy

Co sprzedaje lepiej? Wpis na Facebooku czy mailing do listy?

  • Wideo

Jak często właściciele skrzynek email sprawdzają skrzynkę email?

  • Wideo

Jaki zwrot da Ci każda złotówka zainwestowana w listę mailingową?

  • Wideo

Ile procent osób kupujących w sieci ma skrzyknę email?

  • Wideo

Zasięg fanpejdża a zasięg listy mailingowej

  • Wideo

Ile kosztuje Cię dotarcie do 1000 osób?

  • Wideo

Co zrobisz gdy Facebook zablokuje Fanpejdża i konto reklamowe?

  • Wideo

Dlaczego dzięki liście mailingowej możesz przestać martwic się o klientów?

  • Wideo

Zasada 3 filarów sprzedaży

  • Wideo

Dlaczego Facebook i największe marki na Facebooku stosują email marketing?

  • Wideo

Moduł 2. Od czego zacząć, czyli budowanie listy i wysyłka pierwszego mailingu krok po kroku

Budowanie listy krok po kroku

  • Wideo

Wysyłamy mailing KROK PO KROKU

  • Wideo

Moduł 3. Jak napisać sprzedający mailing?

Jak wymyślić treść mailingu?

  • Wideo

Jak ja piszę mailing?

  • Wideo

Skąd brać pomysły i czerpać inspiracje?

  • Wideo

15 gotowych pomysłów na mailing

  • Wideo

Jak pokonać trudności w wymyślaniu treści emaila?

  • Wideo

Jak pisać ciekawe emaile?

  • Wideo

Jak pisać żeby subskrybenci się nie wypisywali?

  • Wideo

Sztuka dobierania słów

  • Wideo

Jak wzbudzić zaciekawienie emailem?

  • Wideo

Jak długi powinien być email?

  • Wideo

Od czego zacząć email

  • Wideo

Jak napisać mailing żeby nie wpadł do spamu?

  • Wideo

Jak się wyróżnić na tle innych

  • Wideo

Jak zachęcić do kliknięcia w link?

  • Wideo

Jak zawrzeć emocje w emailach

  • Wideo

Jak wytłumaczyć trudne rzeczy prostym językiem?

  • Wideo

Moduł 4. Wszystko co musisz wiedzieć nt. wyglądu emaila

Jak wygląd emaila wpływa na jego skuteczność

  • Wideo

Sekrety typografii, czyli jak czcionka potrafi zmienić znaczenie

  • Wideo

Email tekstowy vs HTML

  • Wideo

Jak przygotować i dodać grafikę do emaila

  • Wideo

Jak dodać ruch do emaila

  • Wideo

Jak dodać zegar odliczający czas do końca promocji

  • Wideo

Moduł 5. Sprawdzone metody na zwiększenie otwieralności Twoich emaili, czyli jak pisać tematy emaila?

Wszystko co musisz wiedzieć o temacie emaila

  • Wideo

Jak testować tematy emaili

  • Wideo

Co zrobić gdy nie masz pomysłu na temat

  • Wideo

Jak zaciekawić odbiorców za pomocą real time marketingu

  • Wideo

Wyniki ankiety - dlaczego odbiorcy otwierają emaile?

  • Wideo

Jak w 5 minut zwiększyć otwieralność emaili nawet o 30%?

  • Wideo

Jak dodać emoji do tematu emaila

  • Wideo

Recycling treści

  • Wideo

Moduł 6. Jak zaciekawić czytelników, czyli metody segmentacji list mailingowych

Metody segmentacji listy

  • Wideo

Jak znaleźć najciekawsze tematy dla Twojej grupy docelowej

  • Wideo

Jak analizować statystyki

  • Wideo

Moduł 7. Kiedy i jak często wysyłać emaile do swojej listy żeby osiągnąć najlepsze wyniki?

Najlepsze i najgorsze dni na wysyłkę emaili

  • Wideo

W jakich godzinach wysyłać emaile aby klienci kupili najwięcej

  • Wideo

W jakich godzinach najwięcej osób klika w linki?

  • Wideo

Moduł 8. Jak zachęcić klientów do zakupu, czyli 29 PSYCHOLOGICZNYCH wyzwalaczy sprzedaży w emailach

Jak zwrócić uwagę odbiorców?

  • Wideo

Dopasowanie

  • Wideo

Jak wykorzystać automatyzm zachowań

  • Wideo

Trick z lewą półkulą czytelnika

  • Wideo

"To nie jest dla Ciebie"

  • Wideo

Metoda Open Loops

  • Wideo

Jak zaszczepić stratę w umyśle odbiorcy

  • Wideo

Zerwanie stanu

  • Wideo

Metoda - wspólny wróg w praktyce

  • Wideo

Strategia ramowania

  • Wideo

Reguła wzajemności w praktyce

  • Wideo

Social Proof w praktyce email marketera

  • Wideo

Magic Bullets

  • Wideo

Budowanie pozycji experta

  • Wideo

Bonding, czyli jak sprawić by czytelnik Cię polubił?

  • Wideo

"Nie mów - pokaż"

  • Wideo

Technika wizerunek wypowiedzi w praktyce

  • Wideo

Metoda espresso

  • Wideo

Powód "dlaczego"

  • Wideo

Metoda dowartościowania

  • Wideo

Zasada transformacji

  • Wideo

Przekroczenie oczekiwań w praktyce email marketera

  • Wideo

Technika nieistotnej wady

  • Wideo

"Zła wiadomość"

  • Wideo

Techniki zastosowania presji czasu

  • Wideo

Siła testimoniali

  • Wideo

Dowód skuteczności

  • Wideo

Reguła ciężkiej pracy

  • Wideo

Gwarancja satysfakcji

  • Wideo

Moduł 9. Dlaczego nie warto bać się RODO?

Jakie obowiązki nakłada na Ciebie RODO i jak stosować email marketing bezpiecznie

  • Wideo

Moduł 10. Mindset Skutecznego Email Marketera, czyli jak przestać bać się wysyłania emaili

Nie mam czasu pisać emaili

  • Wideo

Nie lubię ich otrzymywać więc nie będę pisał

  • Wideo

Boję się krytyki i hejterów

  • Wideo

Boję się, że wyślę email z błędem

  • Wideo

Nie umiem pisać emaili

  • Wideo

Moduł 11. Metody aktywizowania martwej listy

Dlaczego im większa lista, tym mniejsza otwieralność?

  • Wideo

Jak aktywizować listę, która przestaje reagować?

  • Wideo

Moduł 12. Jak zwiększyć sprzedaż za pomocą email marketingu?

Nie chodzi o 1 email

  • Wideo

Co zrobić żeby nie zniszczyć relacji z listą?

  • Wideo

Jak zaplanować kampanię na cały rok?

  • Wideo

Moduł 13. BONUSY

Nagrania z webinarów

  • Wideo

BONUS 12 zwrotów i sformułowań w emaliach, które dały mi największą sprzedaż.

  • Tekst

BONUS 8 marketerów od których warto uczyć się pisania lepszych emaili – zapisz się na ich listy

  • Tekst

BONUS Checklista - budowanie listy krok po kroku

  • Tekst

BONUS 4 dniowa zmasowana promocja

  • Tekst

BONUS 5 Ogólna polityka prywatności

  • Tekst
Wróć na górę