
Nazywam się Mirosław Skwarek i jestem ekspertem perswazji i marketingu internetowego. Mam na swoim koncie 2 książki m.in. "Perswazja w sprzedaży aukcyjnej" oraz ponad 40 kursów internetowych. Z płatnych kursów skorzystało ponad 8 tysięcy klientów.
Twoja firma funkcjonuje w czasach, gdy większość przedsiębiorców wyznaje zasadę
- do prowadzenia firmy wystarczy mi mój fanpejdż, nie potrzebuję email marketingu ani żadnych list.
Niestety, takie opinie tworzą osoby, które w życiu nie wysłały mailingu, albo co gorsze nie posiadają nawet własnej bazy mailingowej.
Prawda jest taka, że EMAIL nadal SPRZEDAJE i to średnio 30 razy lepiej niż wpis na FACEBOOKU.
Z prostej przyczyny. Ludzie nie wchodzą na Facebooka, żeby kupować. Tam liczy się przede wszystkim rozrywka. Gdy sprawdzasz skrzynkę email, nie szukasz zdjęć kotów i plotek a nastawiasz się na załatwienie spraw biznesowych.
To całkowicie inny stan umysłu, który generuje 30 razy lepszą sprzedaż niż wpis na FACEBOOKU. Oto tylko niektóre opinie znanych blogerów i marketerów nt. email marketingu:
Dlaczego umiejętność pisania sprzedających emaili pozwoli Ci zwiększyć przychody i wygenerować więcej czasu dla siebie
Wyobraź sobie taką sytuację. Jesteś na wakacjach. Wykupiłeś 7 dni. Pracowałeś na to cały rok. Jest 6 dzień, a ty musisz wracać. Cała rodzina łącznie z Tobą ma potężnego „doła”. Wracasz do Polski i czujesz, że dopiero za rok przypomnisz sobie czym jest wolność, słońce i powiew ciepłego wiatru na plaży.
Czujesz ból w okolicy żołądka. Myślisz o tym, że twoje życie miało wyglądać inaczej. Niestety, żeby przeżyć, stale musisz pracować, wykonywać usługi czy uganiać się za klientami. Masz świadomość, że gdy nie pracujesz, to nie zarabiasz.
Teraz pomyśl, a co gdybyś mógł 5 dnia wakacji wysłać 3 emaile do swojej listy. Pomyśl, że te emaile napiszesz i wyślesz w czasie nie dłuższym niż 2 godziny. A co gdyby każdy email przyniósł Ci sprzedaż na poziomie 3, 5, 10 czy 20 000 złotych?
OK, nie u wszystkich może będzie tak różowo, ale patrząc z drugiej strony, nigdy kampanie moich klientów nie kończyły się na przychodzie mniejszym niż 3 000 złotych.
To o czym Ci piszę, to właśnie siła listy mailingowej i email marketingu. Żeby sprzedawać za pomocą emaili potrzebujesz
- listy mailingowej
- laptopa
- dostępu do internetu.
Te wszystkie elementy są dostępne w każdym miejscu na świecie. Wyobraź sobie, jeżeli nauczysz się budować listę mailingową, to tak naprawdę możesz pracować z każdego miejsca na ziemi.
Musisz jednak wiedzieć, że lista mailingowa to nie bankomat. Może na pierwszy rzut oka tak to wygląda, jednak w rzeczywistości działa tutaj odwrócona ekonomia. Zanim wyślesz email sprzedażowy, musisz zasłużyć sobie na lawinę zamówień.
Działa to w prosty sposób. Wysyłając do swojej listy mailingowej wartościowe materiały odbiorcy po pewnym czasie będą chcieli ci się odwdzięczyć. Dlatego, gdy wyślesz serię emaili sprzedażowych czytelnicy odwdzięczą ci się kupując Twój produkt lub usługę.
Jest jednak pewien haczyk. Żeby z powodzeniem stosować email marketing musisz nauczyć się pisać i wysyłać emaile. Zobacz:
- źle dobrany tytuł
- niewłaściwie użyte słowo
- nieodpowiedni dzień i godzina wysyłki
- nieczytelna czcionka
- nudna treść
te wszystkie elementy mogą pozbawić Cię nawet 50% potencjalnych zysków.
Dlatego jeżeli:
- od miesięcy lub lat próbujesz budować listę mailingową, a zapisało Ci się dopiero kilka osób;
- wysyłasz emaile, które nie generują sprzedaży;
- masz beznadziejną otwieralność;
- ilość subskrybentów nie przekłada się na sprzedaż
- z każdym emailem lista Ci się kurczy, a Ty masz coraz mniej zamówień to prawdopodobnie coś robisz źle.
Czy nie jest tak, że stale słyszysz o kampaniach typu - wysłałem 7 emaili i w 14 dni wygenerowałem 120 000 złotych sprzedaży?
Wtedy patrzysz na swoją listę, starasz się zrobić to samo, ale Twoje efekty to 200 – 300 złotych po kilku dniach kampanii.
Czy nie czujesz się wtedy jak ofiara losu?
Skąd to wszystko wiem. Projektując ten kurs, wysłałem ankietę do moich list.
Odpowiedziało na nią ponad 500 osób. Przeczytałem te wszystkie odpowiedzi i okazało się, że najczęściej zgłaszanym problemem był brak efektów po napisaniu i wysłaniu emaila.
Dlatego jeszcze bardziej zmotywowało mnie to do stworzenia tego unikalnego kursu.
Jeżeli nie masz efektów, to prawdopodobnie popełniasz kilka kardynalnych błędów, które jesteś w stanie wyeliminować do 30 dni od przejścia tego szkolenia.
Nie twierdzę, że wszyscy uczestnicy zrobią postępy w tym samym czasie, ale jeżeli nie masz efektów to znaczy, że musisz zmienić sposób stosowania email marketingu.
Przez 10 lat pracy jako email copywriter zebrałem 29 strategii sprzedażowych, które nigdy mnie nie zawiodły w kampaniach emailowych
Tak naprawdę umiejętność generowania potężnych sprzedaży za pomocą email marketingu opiera się na kilku podstawowych zasadach. Testuję te techniki od 2008 roku i przez te 10 lat zebrałem kilka grubych zeszytów notatek i wniosków. Analizując te zapiski zauważyłem, że jest 29 niepodważalnych praw email marketingu, które powtarzają się w kampaniach skutecznych marketerów.
Dzięki 10 letniemu doświadczeniu wiem, co działa na umysły polskich konsumentów i potrafię napisać emaile, które otwierają portfele klientów. Przez te wszystkie lata zebrałem słowa i sformułowania, które działają jak wytrych na UMYSŁY czytelników. W tym kursie zawarłem całe moje 10 letnie doświadczenie. Jest to unikalna wiedza, której nie znajdziesz w innych, nielicznych opracowaniach.
Dlatego, jeżeli chcesz
- zwiększyć sprzedaż pisząc konwertujące emaile;
- marzysz o kampaniach na 5,10, 20 czy 100 000 złotych;
- pragniesz zbudować społeczność, która zawsze coś od Ciebie kupi
- chcesz po wysłaniu 3 emaili jechać na kolejne wakacje albo zrobić sobie kolejny urlop
to warto żebyś poznał techniki od praktyka, którego emaile zarobiły ponad 5 milionów złotych w przeciągu 10 lat. Oczywiście nie są to pieniądze, które trafiły bezpośrednio do mojej kieszeni. To łączna suma, którą wygenerowały napisane przeze mnie emaile mi i moim klientom.
Wszystkie te tricki i techniki będą teraz dostępne również dla Ciebie.
3 elementy, które powodują, że jest to jedyny tego typu kurs w POLSCE?
Po pierwsze możesz na palcach jednej ręki policzyć polskich marketerów, którzy dzielą się swoją wiedzą z zakresu email marketingu. Tak naprawdę nie masz się od kogo uczyć pisania sprzedających emaili, dlatego ten kurs może stać się dla Ciebie kamieniem milowym w rozwoju firmy i zwiększaniu sprzedaży.
Po drugie, otrzymujesz kurs nie tylko od praktyka, ale też od osoby, która współtworzy oprogramowanie do email marketingu. Co to oznacza dla Ciebie? Otóż wiedza, którą otrzymasz poparta jest twardymi danymi z setek tysięcy kampanii.
Mamy potężną bazę statystyk z praktycznie każdej branży. Dlatego też w tym kursie otrzymasz TWARDE informacje nt. tego co działa a co powoduje katastrofę w email marketingu.
Ponad 90 modułów WIDEO od praktyka, który od 10 lat generuje sprzedaż za pomocą emaili
Po trzecie jest to najbardziej obszerny kurs z dziedziny email marketingu na polskim rynku. Otrzymasz ponad 90 modułów WIDEO od praktyka, który generuje sprzedaż za pomocą emaili od 10 lat. Będzie to twoja podręczna encyklopedia, w której poznasz odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące prowadzenia skutecznego email marketingu.
Jeżeli zatem chcesz generować sprzedaż każdym emailem i masz już dosyć uganiania się za klientami zdobądź teraz swoją kopię kursu Email Marketing Expert.

WAŻNE! Kurs Email Marketing Expert to kurs, na którym PISZEMY. W ramach kursu otrzymujesz dostęp do 2 zamkniętych webinarów PREMIUM. Przed webinarami otrzymasz zadanie napisania emaila sprzedażowego dla swojej firmy. Szczegóły zadań poznasz już po dołączeniu do klasy. Podczas spotkania na żywo omówię prace kursantów.
Oto szczegółowy program szkolenia:
- do prowadzenia firmy wystarczy mi mój fanpejdż, nie potrzebuję email marketingu ani żadnych list.
Niestety, takie opinie tworzą osoby, które w życiu nie wysłały mailingu, albo co gorsze nie posiadają nawet własnej bazy mailingowej.
Prawda jest taka, że EMAIL nadal SPRZEDAJE i to średnio 30 razy lepiej niż wpis na FACEBOOKU.
Dlaczego email marketing to nadal najskuteczniejsza STRATEGIA sprzedaży internetowej?
Z prostej przyczyny. Ludzie nie wchodzą na Facebooka, żeby kupować. Tam liczy się przede wszystkim rozrywka. Gdy sprawdzasz skrzynkę email, nie szukasz zdjęć kotów i plotek a nastawiasz się na załatwienie spraw biznesowych.
To całkowicie inny stan umysłu, który generuje 30 razy lepszą sprzedaż niż wpis na FACEBOOKU. Oto tylko niektóre opinie znanych blogerów i marketerów nt. email marketingu:
„(…) newsletter uważam za najbardziej przewidywalny i jedyny pewny kanał komunikacji”
- cytat z książki „Zaufanie, czyli waluta przyszłości” Michał Szafrański. Autor bloga jakoszczedzacpieniadze.pl
„Wysyłam miliony emaili miesięcznie z wieloma milionami kombinatorycznych wariantów treści i generujemy za ich pomocą około 99% przychodów.”
- Ramith Sethi w książce „Narzędzia tytanów” bloger piszący o finansach osobistych, tworzący kampanie emailowe generujące nawet 5 milionów dolarów tygodniowo.
„Jeżeli masz listę na 10 000 emaili nigdy już nie będziesz musiał pracować”
- Jay Abraham
Dlaczego umiejętność pisania sprzedających emaili pozwoli Ci zwiększyć przychody i wygenerować więcej czasu dla siebie
i rodziny?
Wyobraź sobie taką sytuację. Jesteś na wakacjach. Wykupiłeś 7 dni. Pracowałeś na to cały rok. Jest 6 dzień, a ty musisz wracać. Cała rodzina łącznie z Tobą ma potężnego „doła”. Wracasz do Polski i czujesz, że dopiero za rok przypomnisz sobie czym jest wolność, słońce i powiew ciepłego wiatru na plaży.
Czujesz ból w okolicy żołądka. Myślisz o tym, że twoje życie miało wyglądać inaczej. Niestety, żeby przeżyć, stale musisz pracować, wykonywać usługi czy uganiać się za klientami. Masz świadomość, że gdy nie pracujesz, to nie zarabiasz.
Wyobraź sobie, że wysyłasz 3 właściwie napisane emaile, a na twoje konto wpływa suma na którą większość ludzi pracuje pół roku...
Teraz pomyśl, a co gdybyś mógł 5 dnia wakacji wysłać 3 emaile do swojej listy. Pomyśl, że te emaile napiszesz i wyślesz w czasie nie dłuższym niż 2 godziny. A co gdyby każdy email przyniósł Ci sprzedaż na poziomie 3, 5, 10 czy 20 000 złotych?
OK, nie u wszystkich może będzie tak różowo, ale patrząc z drugiej strony, nigdy kampanie moich klientów nie kończyły się na przychodzie mniejszym niż 3 000 złotych.
Pomyśl, gdybyś nie musiał wracać z wakacji dzięki temu, że w 2 godziny wygenerujesz natychmiastową sprzedaż?
To o czym Ci piszę, to właśnie siła listy mailingowej i email marketingu. Żeby sprzedawać za pomocą emaili potrzebujesz
- listy mailingowej
- laptopa
- dostępu do internetu.
Te wszystkie elementy są dostępne w każdym miejscu na świecie. Wyobraź sobie, jeżeli nauczysz się budować listę mailingową, to tak naprawdę możesz pracować z każdego miejsca na ziemi.
Musisz jednak wiedzieć, że lista mailingowa to nie bankomat. Może na pierwszy rzut oka tak to wygląda, jednak w rzeczywistości działa tutaj odwrócona ekonomia. Zanim wyślesz email sprzedażowy, musisz zasłużyć sobie na lawinę zamówień.
Działa to w prosty sposób. Wysyłając do swojej listy mailingowej wartościowe materiały odbiorcy po pewnym czasie będą chcieli ci się odwdzięczyć. Dlatego, gdy wyślesz serię emaili sprzedażowych czytelnicy odwdzięczą ci się kupując Twój produkt lub usługę.
Czy wiesz, że średnio 1 złotówka zainwestowana w listę mailingową daje około 38 złotych zwrotu rocznie?
Jest jednak pewien haczyk. Żeby z powodzeniem stosować email marketing musisz nauczyć się pisać i wysyłać emaile. Zobacz:
- źle dobrany tytuł
- niewłaściwie użyte słowo
- nieodpowiedni dzień i godzina wysyłki
- nieczytelna czcionka
- nudna treść
te wszystkie elementy mogą pozbawić Cię nawet 50% potencjalnych zysków.
Dlatego jeżeli:
- od miesięcy lub lat próbujesz budować listę mailingową, a zapisało Ci się dopiero kilka osób;
- wysyłasz emaile, które nie generują sprzedaży;
- masz beznadziejną otwieralność;
- ilość subskrybentów nie przekłada się na sprzedaż
- z każdym emailem lista Ci się kurczy, a Ty masz coraz mniej zamówień to prawdopodobnie coś robisz źle.
Czy nie jest tak, że stale słyszysz o kampaniach typu - wysłałem 7 emaili i w 14 dni wygenerowałem 120 000 złotych sprzedaży?
Wtedy patrzysz na swoją listę, starasz się zrobić to samo, ale Twoje efekty to 200 – 300 złotych po kilku dniach kampanii.
Czy nie czujesz się wtedy jak ofiara losu?
Skąd to wszystko wiem. Projektując ten kurs, wysłałem ankietę do moich list.
Odpowiedziało na nią ponad 500 osób. Przeczytałem te wszystkie odpowiedzi i okazało się, że najczęściej zgłaszanym problemem był brak efektów po napisaniu i wysłaniu emaila.
Dlatego jeszcze bardziej zmotywowało mnie to do stworzenia tego unikalnego kursu.
Jeżeli nie masz efektów to prawdopodobnie coś robisz źle…
Jeżeli nie masz efektów, to prawdopodobnie popełniasz kilka kardynalnych błędów, które jesteś w stanie wyeliminować do 30 dni od przejścia tego szkolenia.
Nie twierdzę, że wszyscy uczestnicy zrobią postępy w tym samym czasie, ale jeżeli nie masz efektów to znaczy, że musisz zmienić sposób stosowania email marketingu.
Tak naprawdę umiejętność generowania potężnych sprzedaży za pomocą email marketingu opiera się na kilku podstawowych zasadach. Testuję te techniki od 2008 roku i przez te 10 lat zebrałem kilka grubych zeszytów notatek i wniosków. Analizując te zapiski zauważyłem, że jest 29 niepodważalnych praw email marketingu, które powtarzają się w kampaniach skutecznych marketerów.
Dzięki 10 letniemu doświadczeniu wiem, co działa na umysły polskich konsumentów i potrafię napisać emaile, które otwierają portfele klientów. Przez te wszystkie lata zebrałem słowa i sformułowania, które działają jak wytrych na UMYSŁY czytelników. W tym kursie zawarłem całe moje 10 letnie doświadczenie. Jest to unikalna wiedza, której nie znajdziesz w innych, nielicznych opracowaniach.
Dlatego, jeżeli chcesz
- zwiększyć sprzedaż pisząc konwertujące emaile;
- marzysz o kampaniach na 5,10, 20 czy 100 000 złotych;
- pragniesz zbudować społeczność, która zawsze coś od Ciebie kupi
- chcesz po wysłaniu 3 emaili jechać na kolejne wakacje albo zrobić sobie kolejny urlop
to warto żebyś poznał techniki od praktyka, którego emaile zarobiły ponad 5 milionów złotych w przeciągu 10 lat. Oczywiście nie są to pieniądze, które trafiły bezpośrednio do mojej kieszeni. To łączna suma, którą wygenerowały napisane przeze mnie emaile mi i moim klientom.
Teraz i TY możesz pisać EMAILE, które generują masywną sprzedaż.
Wszystkie te tricki i techniki będą teraz dostępne również dla Ciebie.
3 elementy, które powodują, że jest to jedyny tego typu kurs w POLSCE?
Po pierwsze możesz na palcach jednej ręki policzyć polskich marketerów, którzy dzielą się swoją wiedzą z zakresu email marketingu. Tak naprawdę nie masz się od kogo uczyć pisania sprzedających emaili, dlatego ten kurs może stać się dla Ciebie kamieniem milowym w rozwoju firmy i zwiększaniu sprzedaży.
Po drugie, otrzymujesz kurs nie tylko od praktyka, ale też od osoby, która współtworzy oprogramowanie do email marketingu. Co to oznacza dla Ciebie? Otóż wiedza, którą otrzymasz poparta jest twardymi danymi z setek tysięcy kampanii.
Mamy potężną bazę statystyk z praktycznie każdej branży. Dlatego też w tym kursie otrzymasz TWARDE informacje nt. tego co działa a co powoduje katastrofę w email marketingu.
Po trzecie jest to najbardziej obszerny kurs z dziedziny email marketingu na polskim rynku. Otrzymasz ponad 90 modułów WIDEO od praktyka, który generuje sprzedaż za pomocą emaili od 10 lat. Będzie to twoja podręczna encyklopedia, w której poznasz odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące prowadzenia skutecznego email marketingu.
Jeżeli zatem chcesz generować sprzedaż każdym emailem i masz już dosyć uganiania się za klientami zdobądź teraz swoją kopię kursu Email Marketing Expert.

WAŻNE! Kurs Email Marketing Expert to kurs, na którym PISZEMY. W ramach kursu otrzymujesz dostęp do 2 zamkniętych webinarów PREMIUM. Przed webinarami otrzymasz zadanie napisania emaila sprzedażowego dla swojej firmy. Szczegóły zadań poznasz już po dołączeniu do klasy. Podczas spotkania na żywo omówię prace kursantów.
Oto szczegółowy program szkolenia:
Spis treści
Moduł 1. 10 powodów dla których warto wprowadzić email marketing do firmy
Co sprzedaje lepiej? Wpis na Facebooku czy mailing do listy?
- Wideo
Jak często właściciele skrzynek email sprawdzają skrzynkę email?
- Wideo
Jaki zwrot da Ci każda złotówka zainwestowana w listę mailingową?
- Wideo
Ile procent osób kupujących w sieci ma skrzyknę email?
- Wideo
Zasięg fanpejdża a zasięg listy mailingowej
- Wideo
Ile kosztuje Cię dotarcie do 1000 osób?
- Wideo
Co zrobisz gdy Facebook zablokuje Fanpejdża i konto reklamowe?
- Wideo
Dlaczego dzięki liście mailingowej możesz przestać martwic się o klientów?
- Wideo
Zasada 3 filarów sprzedaży
- Wideo
Dlaczego Facebook i największe marki na Facebooku stosują email marketing?
- Wideo
Moduł 2. Od czego zacząć, czyli budowanie listy i wysyłka pierwszego mailingu krok po kroku
Budowanie listy krok po kroku
- Wideo
Wysyłamy mailing KROK PO KROKU
- Wideo
Moduł 3. Jak napisać sprzedający mailing?
Jak wymyślić treść mailingu?
- Wideo
Jak ja piszę mailing?
- Wideo
Skąd brać pomysły i czerpać inspiracje?
- Wideo
15 gotowych pomysłów na mailing
- Wideo
Jak pokonać trudności w wymyślaniu treści emaila?
- Wideo
Jak pisać ciekawe emaile?
- Wideo
Jak pisać żeby subskrybenci się nie wypisywali?
- Wideo
Sztuka dobierania słów
- Wideo
Jak wzbudzić zaciekawienie emailem?
- Wideo
Jak długi powinien być email?
- Wideo
Od czego zacząć email
- Wideo
Jak napisać mailing żeby nie wpadł do spamu?
- Wideo
Jak się wyróżnić na tle innych
- Wideo
Jak zachęcić do kliknięcia w link?
- Wideo
Jak zawrzeć emocje w emailach
- Wideo
Jak wytłumaczyć trudne rzeczy prostym językiem?
- Wideo
Moduł 4. Wszystko co musisz wiedzieć nt. wyglądu emaila
Jak wygląd emaila wpływa na jego skuteczność
- Wideo
Sekrety typografii, czyli jak czcionka potrafi zmienić znaczenie
- Wideo
Email tekstowy vs HTML
- Wideo
Jak przygotować i dodać grafikę do emaila
- Wideo
Jak dodać ruch do emaila
- Wideo
Jak dodać zegar odliczający czas do końca promocji
- Wideo
Moduł 5. Sprawdzone metody na zwiększenie otwieralności Twoich emaili, czyli jak pisać tematy emaila?
Wszystko co musisz wiedzieć o temacie emaila
- Wideo
Jak testować tematy emaili
- Wideo
Co zrobić gdy nie masz pomysłu na temat
- Wideo
Jak zaciekawić odbiorców za pomocą real time marketingu
- Wideo
Wyniki ankiety - dlaczego odbiorcy otwierają emaile?
- Wideo
Jak w 5 minut zwiększyć otwieralność emaili nawet o 30%?
- Wideo
Jak dodać emoji do tematu emaila
- Wideo
Recycling treści
- Wideo
Moduł 6. Jak zaciekawić czytelników, czyli metody segmentacji list mailingowych
Metody segmentacji listy
- Wideo
Jak znaleźć najciekawsze tematy dla Twojej grupy docelowej
- Wideo
Jak analizować statystyki
- Wideo
Moduł 7. Kiedy i jak często wysyłać emaile do swojej listy żeby osiągnąć najlepsze wyniki?
Najlepsze i najgorsze dni na wysyłkę emaili
- Wideo
W jakich godzinach wysyłać emaile aby klienci kupili najwięcej
- Wideo
W jakich godzinach najwięcej osób klika w linki?
- Wideo
Moduł 8. Jak zachęcić klientów do zakupu, czyli 29 PSYCHOLOGICZNYCH wyzwalaczy sprzedaży w emailach
Jak zwrócić uwagę odbiorców?
- Wideo
Dopasowanie
- Wideo
Jak wykorzystać automatyzm zachowań
- Wideo
Trick z lewą półkulą czytelnika
- Wideo
"To nie jest dla Ciebie"
- Wideo
Metoda Open Loops
- Wideo
Jak zaszczepić stratę w umyśle odbiorcy
- Wideo
Zerwanie stanu
- Wideo
Metoda - wspólny wróg w praktyce
- Wideo
Strategia ramowania
- Wideo
Reguła wzajemności w praktyce
- Wideo
Social Proof w praktyce email marketera
- Wideo
Magic Bullets
- Wideo
Budowanie pozycji experta
- Wideo
Bonding, czyli jak sprawić by czytelnik Cię polubił?
- Wideo
"Nie mów - pokaż"
- Wideo
Technika wizerunek wypowiedzi w praktyce
- Wideo
Metoda espresso
- Wideo
Powód "dlaczego"
- Wideo
Metoda dowartościowania
- Wideo
Zasada transformacji
- Wideo
Przekroczenie oczekiwań w praktyce email marketera
- Wideo
Technika nieistotnej wady
- Wideo
"Zła wiadomość"
- Wideo
Techniki zastosowania presji czasu
- Wideo
Siła testimoniali
- Wideo
Dowód skuteczności
- Wideo
Reguła ciężkiej pracy
- Wideo
Gwarancja satysfakcji
- Wideo
Moduł 9. Dlaczego nie warto bać się RODO?
Jakie obowiązki nakłada na Ciebie RODO i jak stosować email marketing bezpiecznie
- Wideo
Moduł 10. Mindset Skutecznego Email Marketera, czyli jak przestać bać się wysyłania emaili
Nie mam czasu pisać emaili
- Wideo
Nie lubię ich otrzymywać więc nie będę pisał
- Wideo
Boję się krytyki i hejterów
- Wideo
Boję się, że wyślę email z błędem
- Wideo
Nie umiem pisać emaili
- Wideo
Moduł 11. Metody aktywizowania martwej listy
Dlaczego im większa lista, tym mniejsza otwieralność?
- Wideo
Jak aktywizować listę, która przestaje reagować?
- Wideo
Moduł 12. Jak zwiększyć sprzedaż za pomocą email marketingu?
Nie chodzi o 1 email
- Wideo
Co zrobić żeby nie zniszczyć relacji z listą?
- Wideo
Jak zaplanować kampanię na cały rok?
- Wideo
Moduł 13. BONUSY
Nagrania z webinarów
- Wideo
BONUS 12 zwrotów i sformułowań w emaliach, które dały mi największą sprzedaż.
- Tekst
BONUS 8 marketerów od których warto uczyć się pisania lepszych emaili – zapisz się na ich listy
- Tekst
BONUS Checklista - budowanie listy krok po kroku
- Tekst
BONUS 4 dniowa zmasowana promocja
- Tekst
BONUS 5 Ogólna polityka prywatności
- Tekst